nbe1128 Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 hva skal en stakkar som ønsker å skifte ut sitt gamle VooDoo 3000 kort gjøre? Finnes det noen Pci-kort som gjør det mulig å spille feks. Mafia? Forslag anyone? Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Det spørs i hvilken prisklasse du skal ha, men hva med Hercules 3D Prophet 9000PCI 64MB DDR ? Lenke til kommentar
nbe1128 Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 Takk for svar, men vet du noe om dette kortet? Kan det brukes til nyere spill? Eller finnes det noe enda bedre (og dyrere)? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Hvorfor vil du ha pci kort ? Hvis du ikke har agp port på hovedkortet ditt, så går jeg ut ifra at pc'en din er gammel, og da hjelper det ikke med et "bra" pci skjermkort for å spille de nyeste spillene :wink: Lenke til kommentar
nbe1128 Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 Joda, maskinen er "gammel" og har ikke agp-port, men jeg klarer faktisk å kjøre feks. Mafia med et gammelt voodoo 3000 kort. Men det med et nødskrik...det klarer bla ikke å vise all grafikk. Hitman 2 kan jeg bare glemme. Derfor er jeg ute etter det beste pci-kortet for spill. Har xp, ca. 190 MB ram, 667mhz. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 VEt det er diverse gfroce kort ute i pci versjon. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=3&s=pl Dette er vel det beste skjermkortet i pci versjon som han kan kjøpe til spilling. Lykke til :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå