Gå til innhold

Alle Wii'er forhåndssolgt/utsolgt på Elkjøp/Lefdal

SirKenneth89

Anbefalte innlegg

Kom nettopp over denne:

http://web3.aftenbladet.no/underholdning/s...ticle382759.ece

"En telefonrunde til store kjeder som Lefdahl, Elkjøp og Expert ga oss et knippe svar som slett ikke var særlig lovende. Uten unntak så bekreftet de store el-kjedene at hele beholdningen av ventede Wii-konsoller forlengst var forhåndssolgt."

Dette kan vel ikke stemme?? :eek:

Det går jo ikke an å forhåndsbestille/legge av Nintendo Wii på Elkjøp eller Lefdal?!?!?

Hvis dette er sant, går jeg og henger meg :realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom nettopp over denne:

http://web3.aftenbladet.no/underholdning/s...ticle382759.ece

"En telefonrunde til store kjeder som Lefdahl, Elkjøp og Expert ga oss et knippe svar som slett ikke var særlig lovende. Uten unntak så bekreftet de store el-kjedene at hele beholdningen av ventede Wii-konsoller forlengst var forhåndssolgt."

Dette kan vel ikke stemme??  :eek:

Det går jo ikke an å forhåndsbestille/legge av Nintendo Wii på Elkjøp eller Lefdal?!?!?

Hvis dette er sant, går jeg og henger meg  :realmad:

7446090[/snapback]

Jobber selv på Elkjøp å kan forsikre dere om at ingen av Wii'ene er forhånds-solgt/bestilt.. Ihvertfall ikke der hvor jeg jobber..

Lenke til kommentar

Jeg også trodde også at de ikke hadde lov til å ta forhåndsbestillinger. Så jeg sjekket det med Lefdal kundeservice:

------------------------

Hei og takk for din henvendelse

Vi har ikke tatt imot noen forhåndsbestillinger på Wii. Her er det "Førstemann til mølla"

Ha en fortsatt god dag!

Vennlig hilsen

****** *

Lefdal Kundesenter

www.Lefdal.com

-----------------------------

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg tør stole på annen informasjon i den artikkelen, men:

«Både Amazon, Play og GAME melder om tomme lagerbeholdninger til langt ut i neste år.»

Oi, her snakker vi populær konsoll... uten at jeg kan sammenligne med andre konsoller ved lansering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...