pessimisten Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Sliter med at når jeg logger inn på gaim, så er vinduet oppe i ca15 sekunder og så bare forsvinner alt som har med gaim å gjøre :S noen som vet feilen? vil ikke gå over til amsn, den bare sier at jeg har feil passord :S Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jeg hadde nylig problemer med gaim. Det avslutta seg selv fordi den ikke fant mappen .kde/socket-<pc-navn>/ Har du prøvd å starte gaim fra et terminalvindu? Kommer oftest en feilmelding da på hva som er galt. Hvis den melder om at gaim ikke finner overnevnte mappe er det bare å mkdir'e mappa. Var slik jeg løste det ihvertfall. Endret 7. desember 2006 av olefiver Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg hadde nylig problemer med gaim. Det avslutta seg selv fordi den ikke fant mappen .kde/socket-<pc-navn>/ Har du prøvd å starte gaim fra et terminalvindu? Kommer oftest en feilmelding da på hva som er galt. Hvis den melder om at gaim ikke finner overnevnte mappe er det bare å mkdir'e mappa. Var slik jeg løste det ihvertfall. 7451136[/snapback] takker, nå funker det Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Gaim og .kde?!? What? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jepp. Jeg hadde samme reaksjon. Men jeg har ikke giddi å skjekke hvorfor det er sånn. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Sende feilrapport til gaim? Det hørtes rett og slett utrolig rart og merkelig ut... Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Virker som gaim blir kompilert mot kde for integrering i kde sin systemtray. Nærmeste forklaring jeg kan finne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå