Gå til innhold

Ny LCD til 5k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg ville ikke kjøpt en LCD til 5000.. bare skrap på den prisen.

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg spart opp til 10 000kr og kjøpt meg Toshiba 37WL66Z.

Den har blitt best i test hos alle og bare fått 6`ere.. er en syk lav pris for en så bra tv...

Skal du ha bra tv idag, må du egentlig høyere, men de har knall tilbud på den tven der.

Lenke til kommentar

Hei igjen

Er noe sånt som den Lg'en jeg er ute etter ja, men er litt i tvil ångående størrelsen. Man får vel en bedre 23" for 5000 en en 26" til 5000kr? Trenger vel strengt tatt ikke mer enn 23-25" siden det kun skal være 2 meter fra meg og til tv'en? noen som vet noe om dette?

Fant noen som virket veldig aktuelle:

Philips med 1080p, virket veldig bra.

Enda en Philips denne virket og bra

Noen som har noen erfaring, eller kan si noe om disse?hadde vært helt topp.

Lenke til kommentar

Desverre virker det som at den "bare" har 720p alikevel. Så på Pixelmania og på Siba, at de oppgir oppløsningen til 720p. Står og at den kan brukes som pv-skjerm, er dette negativt?. Husker den forrige kombinerte tv og pc skjermen vi hadde hjemme og den var elendig!

Er det noen som vet om noen tester av "små" LCD tv'er ca 20-28"?

Finner bare for 20". Og for 32" og oppover...

Lenke til kommentar
Desverre virker det som at den "bare" har 720p alikevel. Så på Pixelmania og på Siba, at de oppgir oppløsningen til 720p. Står og at den kan brukes som pv-skjerm, er dette negativt?. Husker den forrige kombinerte tv og pc skjermen vi hadde hjemme og den var elendig!

Er det noen som vet om noen tester av "små" LCD tv'er ca 20-28"?

Finner bare for 20". Og for 32" og oppover...

7459195[/snapback]

Er vel ikke noe stort tap uansett... Tviler sterkt på du får noe særlig ut av 1080p på en såpass liten skjerm... Til pc bruk holder vel 720p i massevis på en såpass liten skjerm, sitter på en 32" lcd og kjører 720p på den via pc... Sitter ca 2 meter unna skjermen og oppløsningen er stor nok :).

Lenke til kommentar

Du tar ikke feil.

Det er lite utvalg av 23" så prisforskjellen mellom 23" og 26/27" er minimal.

Jeg anbefaler deg helt klart å gå for 26/27".

Jeg sitter her 3 meter fra TV'en min på 32", og har i den senere tid angret på at jeg ikke slo til på 40"

Tror du vil angre deg veldig om du går for 23".

LG'en som er posta tidligere her ville nok hvert en ypperlig kanditat for meg om jeg var i dine tøfler :)

Eventuelt denne JVC'en om det var mulig å legge i 6000 kr.

https://prisguiden.no/product.php?productId=56403

Fattern har 32"-utgaven av den og er veldig fornøyd

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...