abene Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Sikkerhetsselskapet Secunia har lansert en tjeneste som sjekker hvilke programmer på PC-en som ikke er oppdatert. Les mer Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Genialt program det der, hvis det funker litt bedre da. PC'en min hang seg etter en stund. Sitter ofte lenge for å finne ut om jeg har de nyeste oppdateringene, kjekt med et program som kan fortelle meg det Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har vært borti ett lignende program før, som virkelig var fantastisk. Det het E-fix eller noe slikt, navn som sa meg ingenting, men det gikk igjennom alle programmer som jeg hadde installert, man kunne også velgne egne mapper for programmer som 'e-fix' skulle søke i. Programmet var utmerket og kunne finne nye drivere, beta drivere osv. Dessverre klarte jeg aldri finne det igjen, da selskapet gikk konkurs. BigFix er det som kommer nærmest, men er en helt annen løsning, rettet mot windows oppdateringer. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har også vært borti noe lignende, bare at det ikke var et program du måtte laste ned og installere, men noe du kunne sjekke via internett for å se om dine programmer var "up to date". Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hmm, jeg får "feilmelding" om at jeg har for gammel versjon av Flash (9.0.16.0) selv om jeg har 9.0.28.0. Adobe sine sider sier også at jeg har 9.0.28.0. Noen andre som har samme problem? Lenke til kommentar
kommers Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Heh, bare for MS Windows jo. Gammel upatchet software er da et sikkerhetsproblem på alle platformer, men Windows er kanskje ekstra sårbare i mangel på en felles pakkehåndterer e.l.? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hmm, jeg får "feilmelding" om at jeg har for gammel versjon av Flash (9.0.16.0) selv om jeg har 9.0.28.0. Adobe sine sider sier også at jeg har 9.0.28.0. Noen andre som har samme problem? 7446584[/snapback] Du har sannsynligvis filrester fra tidligere flashversjoner liggende igjen i c:\windows\system32\macromed\flash mappa. Jeg har også nyeste versjon installert (Flash9b.ocx), men hadde rester etter tidligere versjoner jeg måtte fjerne manuelt. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Takk for tipset, fjernet de gamle versjonene og kjørte auto-updateren jeg fant i mappa. Og vips så kjører jeg nyeste Flash Player. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ser ut til å vere et snodig program. Dette på prøves. Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Bare ikke gi secunia e-postadressen din. noen brukere melder om spamming. Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 En ting jeg har lurt på en stund, når ble PC og software det samme egentlig? Hadde det vært et program som sjekket om du hadde det nyeste av drivere til HW ville jeg nok vært enig i formuleringen, og da hadde programmet sikkert vært mer nyttig for mange også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå