Gå til innhold

Hvor Kan jeg kjøpe Zune?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De selger Zune på it24.no til 2095,- og har alle fargene inne for øyeblikket. Skal bestille derfra så fort jeg får mitt nye visa. Men de selger bare spilleren, finnes ikke noe tilbehør der. Noen som vet om noen norske butikker som selger dette? Stress å bestille fra amazon med mailforwarding, med tanke på garanti. Hvem betaler for frakt da? Må man betale avgifter og toll igjen? Noen som har noen erfaringer med amazon og dette eventuelle problemet?

Hvilke headphones skal dere kjøpe til Zune? For de pluggene som følger med er vel ikke noe særlig?

Jeg har sett litt på Creative HQ-2300D. Som også kan brukes til highend DVD spiller, er dolby digital og dts dekoder på den. Billig alternativ, dessuten ser den solid bygd ut, noe som er viktig da jeg skal bruke de blandt annet når jeg står på snowblades.

Hvordan er det med Impedans eller ohm. Er det hvor mye strøm phonsa trekker, og hvis man har for mye ohm klarer ikke Zune å gi phonsa høy lyd? Eller hvordan er dette, noen som vet? Også hypp på forslag til hvilke høreklokker som vil være best for Zune.

Det grafiske grensesnittet på Zune ser forresten så jævlig sinnsykt rått ut, space shit.

Endret av OptiRock
Lenke til kommentar

Kult, og rart at Zune er tilgjengelig paa It24. I USA var det ihvertfall tonnevis med tillegsutstyr. Har ogsaa fatt med meg at folk har cracket 3 days 3 plays systemet ved at man via en enkel liten regfix kan bruke Zune som disk, og dermed feks zippe saa mye musikk man vil i en .zip fil, som man da overforer via WiFi, ogsaa kan man pakke ut zipfilen :)

Jeg kjopte med meg Travel Pack og sann screenprotector. Ang hodetelefoner har jeg forelobig bare mine hendige HQ-1700, men lyden er knall!

Jeg maa inromme at forste intrykket mitt av Zune er utrolig positivt, og jeg har min fulle tillit til at Microsoft vil klare aa implementere nye funksjoner via firmware oppdateringer.. har jo kommet to allerede (versjon 1.2 er nyeste)

Anbefales!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvorfor poster alle så stygge bilder av Zune, og gir linker til stygge bilder av Zune?

Tok med min hvite Zune til Elkjøp her om dagen, for å holde den ved siden av iPod video, bare for å sammenligne. Zunen er noe større, men fy faen så mye lekrere. Skjermen virker utrolig mye større, sideforholdet virket noe annerledes og mer "riktig". iPoden så faen meg ut som hu schtøgge grelle jenta på festen. Ingen zane mennesker kan mene noe annet. Er så deilig å være fornøyd med et kjøp. iPod video så helt grusom ut.

Zunen virker også så sinnsykt solid. Mista den i farta ned på hardt teppe, den fortsatte å spille.

Vil også si at man ikke trenger protective case til Zune, følger med sånn smooth velur etui med pakka. Som fungerer helt utmerket.

Video funksjonen er kanskje ikke den man bruker mest, men når man viser den, blir alle imponert. Det ser jævlig lekkert ut, enkelt og greit.

Har også funnet en mulig bug, har fått min Zune til å spille asf filer, bare jeg klikker play. Så går jeg ut med "tilbake knappen", trykker tilbake engang til så spilles det av. For Zune skal vel ikke spille asf filer?

Og legger ved bilder av høretelefonene jeg muligens skal kjøpe. Må bare finne ut at de ikke er for kraftige. De heter Skullcandy IT/GI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...