FenrisC0de Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Vel, jeg er dødskeen på Zune. Men den har ikke kommet til Europa enda, men de har den på Amazon.com til en fantastisk pris. Er det noe i veien for at jeg bestiller den? Den funker fett i Europa ogsånn? Er ikke sånn at jeg ikke får med sånn Europeisk stikk-kontakt greier ogsånn? Takker! Endret 7. desember 2006 av Earth657 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Amazon.com sender ikkje elektronikk til Norge. Angåande prisen, ikkje gløym moms, $234 + 10 (frakt) * 6,3 * 1,25 + 150 (tollgebyr) = Circa 2000,- Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Ah, er det noe sted jeg kan bestille den fra da? Er forresten usikker på om den runde "padden" midt på Zune (den hvite) er sort eller grå... Her er den grå (kul) Her er den sort (ikke så kul) Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg syntes den svarte er kulest Det er ikke en pad, det er knapper... Dette liker jeg personelig da jeg ikke klarer sånne sirklere, sikter da til Ipod og Sansa sin e200 serie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ah, er det noe sted jeg kan bestille den fra da? Er forresten usikker på om den runde "padden" midt på Zune (den hvite) er sort eller grå... Her er den grå (kul) Her er den sort (ikke så kul) 7445967[/snapback] Opprett en konto på www.magnum.no - da får du en amerikanske adresse so, du kan bruke. Jetcarrier sender så pakken din til Norge. Har opprettet en konto der selv, og får jeg ikke Zune av han som skulle kjøpe den for meg i USA, bestiller jeg en fra Amazon.com og bruker den amerikanske adressen min Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Skal huske på det! Men skal jo til USA i jula, så da kan jeg vel bare kjøpe den (+ travelpack) der. (GLEDER MEG!) her kan du se en utrolig lang video av Zune! ååh! Men lurer fortsatt på hvordan den hvite modellen ser ut Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Da må du love og komme med test og MANGE bilder Edit: Selv skal jeg ha den svarte når den kommer til Norge. Har en Zen MicroPhoto nå så må leve en stund med den Endret 11. desember 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Har ikke fått min Zune ennå Får den i løpet av romjulen regner jeg med, så da skal jeg få til en test med bilder og video attpåtil Den brune Zune ser jo utrolig tøff ut da, Earth657 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 heh, naah, må inrømme at jeg faller ikke helt for den brune. Når det er sagt skal det sies at det blir lettere å avgjøre når jeg ser dem i levende live! Skal selvfølgelig komme med en fyldig test når tiden er inne! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Syntes det er vanskelig og velge mellom bru, og svart jeg... Men den svarte ser litt bedre ut... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Den sorte er min favoritt også, så jeg tipper det er den jeg kommer til å gå for! Åh, jeg gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Når dere ser dette bildet av den brune Zune, så er ikke jeg i tvil hvertfall dødsrå, dødsrå! Endret 12. desember 2006 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Den er ganske så nydelig... Endret 12. desember 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Handle på ebay, finn noen som sender worldwide. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 men en ting som er litt dumt, er at den er både bredere, høyere og tykkere enn 80GB iPod'en, enda den kun har 30GB. ja, jeg vet at den har WiFi, men det er egentlig mest en gimmick enda, det er jo ikke mange nok som har det til at man får brukt det noe særlig. Hvis de begynner med at man kan kjøpe og laste ned sanger over WiFi så er det en annen sak. Mener og den har dårligere batteritid enn iPod. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Skjermen er jo ganske mye bedre og større en Ipod sin... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 ja, større, men med samme oppløsning. er nok fremdeles en grei skjerm for videoklipp da. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Korleis var det med dette DRM-greiene på Zune? At du måtte kjøpe musikken etter å ha lytta på den 3 ganger eller noko sånt? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Hvis jeg sender deg en sang fra min Zune til din Zune kan du høre på denne i 3 ganger. Edit: Satt og leste litt om Zune så fant jeg ut at den ikke støtter DivX codecer, dette betyr ikke noe .avi filer Endret 14. desember 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Kom ei innom jobben i dag med en Zune. fy f**n så tøff den var Nå gleder jeg meg enda mer til å få min! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå