bonna_forre Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Har en sang her.. Den må dere laste ned.. "Dj Boombastic feat Dj Tatana - Boombastic Paradise" Men lurer på en ting da Feh. Hvilken sjanger vil du plassere denne under?? Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hva går Ulver under egentlig? Har alltid lurt på det.... Ulver går vel under den kategorien du vil selv plassere dem i *Black metal, electronica, ambient, chill-out osv.* Nevn en sjanger så har nok Ulver laget et album som passet nettopp den sjangeren Ulver Lenke til kommentar
WildCard123 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hardstyle<3! hvorfor tok du iikke med showtek?? eneste artisten i hardstyle scenen som har laget cd faktisk Lenke til kommentar
Behemoth Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Trance 2 = Marninx pres Ecco - Intuition (Martin Roth Classic Style Mix) Lenke til kommentar
Tackli Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Var rimelig tamme eksempler på artister innen techno du hadde med her i mine øyne/ører. Nevner et par av litt mer historisk verdi jeg; Sven Väth, Jeff Mills, Laurent Garnier og Kevin Saunderson. Og skal man først nevne svensker som driver med Techno, så er det nesten litt flaut at pryda & co blir nevnt fremfor legendene Adam Beyer og Cari Lekebusch. Men ellers godt tiltak med denne tråden. Godt å være i lag med likesinnede Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hardstyle<3! hvorfor tok du iikke med showtek?? eneste artisten i hardstyle scenen som har laget cd faktisk 8503624[/snapback] Legg merke til at den ble skrevet for nesten et halvt år siden, lenge før Showtek kom ut med Today Is Tomorrow. Ellers ville jeg nok satt Catscan på noe hardere enn hardstyle Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hva heter hardhouse samplet (altså sangen), må bare ha den, den er så RÅ. Takker fo eventuele svar Ps: Eurodance 1 Cascada - ready for love (Orginal Mix) Eurodance 2 Mario Lopez - Lonely without you (Radio Edit) :!: Lenke til kommentar
lille___meg Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 hva heter sangen under electro house? Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg håpte på industrial, EBM, aggrotech, darkwave (den elektroniske delen av darkwave, i alle fall), electrogoth og futurepop, men nei.. ;_; Ikke at jeg personlig trenger en oppklaring, men det hadde jo vært greit for folk som ikke kjenner så godt til de elektroniske sjangrene jeg nevnte. Jaja, man kan ikke få alt her i livet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Samme spurte jeg om en gang i tiden: Hvor er industrial, noise, drone, drum 'n' bass, darkwave, EBM osv? Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg kjøpte en Ministryplate.. den var dårlig.. Heter Twich, eller noe sånt.. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg kjøpte en Ministryplate.. den var dårlig.. Heter Twich, eller noe sånt.. Twitch er vel andrealbumet deres, så vidt jeg husker. De lå vel litt i skjæringspunktet mellom synthpop'en de drev med på førstealbumet (With Sympaty, Al Jourgensen har for øvrig en rimelig morsom påtatt engelsk aksent der) og industrirocken de etterhvert skulle komme til å bli kjent for. Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ulver - er ikke det elektronisk musikk? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Som tittelen sier, så er det en *liten* oppklaring. Ikke en *full* oppklaring Derfor har jeg bare tatt for meg de sjangrene jeg kunne noe om. Merk også at jeg skrev tråden for vel over ett år siden. Her er hvertfall ID på noen av samplene (har faktisk glømt hvilke en del av de er ): House2: Freemasons - Watchin' Electro: Bodyrox - Yeah Yeah (D. Ramirez Remix) Hard House: ID - Man & Machine Trance1: Er ikke sikker, men tror det er Soren Weile - Riot Trance2: Marninx pres Ecco - Intuition (Martin Roth Classic Style Mix) Hard Trance: ID - Partytime Happy2: Darren Styles - Dropzone Happy3:Headtrippers - Life On Life (Squad-E Remix) Happy4: Gammer & Wizzkid - Scream Happy5: Cube::Hard Ft. Jennifer Bolton - Show Me A Sign Reiser til Bergen i kveld, øvelse i 3 uker, har helt glemt bort denne tråden fordi nesten alle trådene jeg fulgte med på plutselig sluttet å dukke opp i mine innlegg lengre, så skal ta en skikkelig renovasjon når jeg kommer hjem igjen. Hørte igjennom samplesene, og det er nok noen som er litt misplassert ja. Skal prøve å utvide med litt flere sjangre og undersjangrene da. Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ulver - er ikke det elektronisk musikk? Jo, men her går det vist bare etter hva man kan danse til Lenke til kommentar
edds Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvor i denne guiden vil dere plassere Ed Banger-gjengen? Justice, SebastiAn, Busy P, DJ Medhi osv. French House? Har hørt denne sjangeren nevnt før, men hvor ligger den i forhold til hva som står i guiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå