Foxxravin Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 kremt* euro dance/trance? :S:S det er Euro dance/ euro trash trance hører ikke til med euro dance :S Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Euro Dance/Trance Artig skrivefeil Det skal stå Euro Dance/Euro Trance Ellers kan det oppstå missforståelser som f.eks at Trance er det samme som Euro Dance, og da har vel denne guiden liten mening? høhø Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hvor er industrial, noise, drone, drum 'n' bass, darkwave, EBM osv? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Hvor er industrial, noise, drone, drum 'n' bass, darkwave, EBM osv? 7476246[/snapback] De er ikke der, og de kommer ikke heller. Eneste sjanger jeg legger til etter hvert er Goa/psy. Jeg gidder ikke prøve å kopiere ishkur, men å få folk til å vite forskjellen mellom de mest populære sjangrene. Hvis du mener industrial, noise, drone, DnB og darkwave er mer/like populært som trance og house er du velkommen til å lage din egen guide Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Da bør du i så fall endre tittelen på tråden til Populær elektronisk musikk. DnB er da "populært" nok, Squarepusher, Pendulum, Aphex Twin, David Bowie (!) osv. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Tittelen er fin nok den. "liten". Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Tittelen er ikke fin nok fordi jeg forventa meg å se de sjangrene jeg nevnte her, isteden blir jeg bare servert the usual crap. Misvisende. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Denne tråden er vel ment mest for å skille mellom de mest populære sjangrene innenfor elektronisk musikk. DnB går vel under elektronika. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hvorfor mener du at DnB går under electronica? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Fordi DnB og electronica er to sjangre som går veldig over i hverandre. Min oppfattning hvertfall. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Electronica er en paraplybetegnelse, DnB er en betegnelse på et snevrere område av elektronisk musikk. Snare rushes er et godt eksempel på hva DnB er, man hører så å si aldri det i "electronica". Electronica flyter like mye over i trance, techno, house og dance også hvis man skal tenke sånn. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Det er sant. Men nå er denne tråden heller ment som en tråd for de som ikke vet forskjellen på de mest populære sjangrene innenfor elektronisk musikk. Er få som hører på DnB i forhold til trance og house. Endret 11. desember 2006 av Faris Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Electronica er en paraplybetegnelse, DnB er en betegnelse på et snevrere område av elektronisk musikk. Snare rushes er et godt eksempel på hva DnB er, man hører så å si aldri det i "electronica". Electronica flyter like mye over i trance, techno, house og dance også hvis man skal tenke sånn. 7477979[/snapback] Først spør du hvorfor han mener DnB er elektronica og etterpå sier du selv at det er det? gg. Denne tråden er som sagt ikke for å si hva alle sjangrene er om osv, men en liten guide til de mest populære sangrene. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Først spør du hvorfor han mener DnB er elektronica og etterpå sier du selv at det er det? gg. 7482293[/snapback] Jeg ville vite hva vedkommende la i det og jeg kan ikke se at jeg selv har har sagt at DnB er electronica. Lær deg å lese. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 History of Jungle and Drum and Bass music - wiki Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ufattelig så heftig diskusjon dette temaet lager Det jeg vil kalle god Techno finner du mye av på albumet til I Love Techno 2005, dette er altså albumet til det 10. I Love Techno partyet i Belgia(eller Nederland, kan huske feil), men her finnes sykt mye herlig techno, for eks. Richard Bartz - Nightbird Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 I Love Techno holdes i Belgia. Feh: Når får du opp goa/psy? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Feh: Når får du opp goa/psy? 7483309[/snapback] Når det blir populært nok Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Feh: Når får du opp goa/psy? 7483309[/snapback] Når det blir populært nok 7483360[/snapback] Når jeg får tid Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 eurodance sample 1 er ihvertfall : Cascada - Ready For Love, original ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå