Gå til innhold

Omtale av LotR: Fellowship of the Ring (PC)

Anbefalte innlegg

Prøvde selv demoen av dette spillet. Pinte meg igjennom første dialogen mellom Gandalf og Frodo. Kunne se med en gang at dette spillet var dritt.

Eneste positive jeg fikk ut av denne demoen var å spasere rundt i hobbithullet, det var morsomt i sånn cirka 2 minutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At dette er tragisk er ikke å komme bort fra. Det har vært nevnt tidligere at Blizzard kunne gjort jobben, og også at det ville tatt veeldig lang tid. So wath? om spillet hadde kommet ut om to år hadde det ikke brydd meg en ditt, om det bare var bra. det tror jeg mange andre mener også særlig LoTR fans som meg som har sovet for billett. Ikke bare er blizzard nøye på stoffet sitt det er også en sjanger som passer for dem.

Bare tragisk at noen kan nedverdige slik som dette, det er tross allt LoTR det er snakk om

Lenke til kommentar

Xbox versjonen av Fellowship... virker som om den får mye bedre karakterer enn pc versjonen, har det på xbox, og merket fort at det ville følt jævlig ut på pc... Men det virker som om jeg er den eneste som fant underholding i å løpe rundt nedi Moria me han Gandalf, mens jeg ropte mot skjermen:"Lead them on Aragorn, the bridge is near", hehe, det handler om å bli involvert i spillet:P

Menne, To TÅrn spillet kommer til xbox om et par måneder :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-19 17:35, skrev KKGabba:

At dette er tragisk er ikke å komme bort fra. Det har vært nevnt tidligere at Blizzard kunne gjort jobben, og også at det ville tatt veeldig lang tid. So wath? om spillet hadde kommet ut om to år hadde det ikke brydd meg en ditt, om det bare var bra.

Det kalles markedsføring. Spillet er i siget nå pågrunn av filmene, og det er nå det må ut i følge pengefolka.

Lenke til kommentar

Er ikke sikkert alle store selskap var interessert i spillet heller. Det er selvfølgelig mye å tjene, men fallhøyden er jo enorm når det gjelder en tittel med så høye forventninger. Dersom Blizzard hadde lagd spillet og det hadde fått dårlig kritikk hadde de mistet mye av sitt gode rykte.

Edit: Argh.. Skrivefeil..

Kristian Aasgård

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: aasgaard på 2002-11-19 18:05 ]

Lenke til kommentar

Må bare si... blizzard hadde nok bruk 2-3 år lengre på å få ferdig spillet, siden Blizzard vil ha det perfekt (WC3??)...

Jeg likte ikke spillet (demoen) spesielt jeg heller, men det jeg reagerte litt på i omtalen var at siden spillet bygger mer på boken en filmen, så klager de over at Arwen er utelatt (eller noe sånt).. Må bare si at i boka så er den kjærlighetsscenen i Rivendell ikke omtalt (deres forhold er bare omtalt i et lite appendix), og det er IKKE Arwen, men alven Glorfindel, som kommer og henter Frodo, og rir han til Rivendell. Arwen har en minimal rolle i boka, og jeg syns ikke spillet skal gjøre noe mer ut av det selv om filmen har gjort det!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-19 19:00, skrev Tigeren:

Må bare si... blizzard hadde nok bruk 2-3 år lengre på å få ferdig spillet, siden Blizzard vil ha det perfekt (WC3??)...

Jeg likte ikke spillet (demoen) spesielt jeg heller, men det jeg reagerte litt på i omtalen var at siden spillet bygger mer på boken en filmen, så klager de over at Arwen er utelatt (eller noe sånt).. Må bare si at i boka så er den kjærlighetsscenen i Rivendell ikke omtalt (deres forhold er bare omtalt i et lite appendix), og det er
IKKE Arwen
, men alven Glorfindel, som kommer og henter Frodo, og rir han til Rivendell. Arwen har en minimal rolle i boka, og jeg syns ikke spillet skal gjøre noe mer ut av det selv om filmen har gjort det!

Ja, men poenget mitt er at når de først skal ha Arwen til å stå i Council of Elrond, og si to-tre ord til Aragorn, kan de jommen meg lage litt ut av det så folk forstår det.

Og det er Glorfindel som kommer og henter Frodo i spillet. Han står der, helt statisk og ser fremover, mens stemmeskuespillerens tar fullstendig av. Det ser utrolig tåpelig ut. Men paradoksalt nok: i animasjonsfilmen som følger, er Frodo alene på hesten, og det er han som får elven til å stoppe de sorte rytterne.

Lenke til kommentar

Synes ikke det spillet her levde opp til forventningene jeg heller.

Runna det på et par dager.

Er faktisk det første spillet jeg har gjort det med på lenge siden jeg hadde Nintendo.

Virker som EA har hastet med å få spillet ut fortest mulig bare.

Skuffende.. :sad:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-19 23:06, skrev Mio:

Virker som EA har hastet med å få spillet ut fortest mulig bare.

EA? Dette spillet er utgitt av Vivendi, og produsert av Surreal Software. Her er omtalen av EA sitt spill, som er basert på filmatiseringen av den andre boka; Two Towers.

Tor-Steinar Tangedal

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-19 23:21 ]

Lenke til kommentar

Quote:

"Men paradoksalt nok: i animasjonsfilmen som følger, er Frodo alene på hesten, og det er han som får elven til å stoppe de sorte rytterne. "

det er det som skjer i boken, og Gandalf og Elrond jobber på en måte "gjennom" frodo...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-23 15:33, skrev Elyas Machera:

Dette er sikkert et elendig spill. Som Square eller Blizzard burde ha laget men....

Anmelderen sier at det ikke var noe om kjærlighets historien mellom Aragorn og Arwen.

Den er det nesten ingenting om i boken heller.

Hør etter nå, for dette er siste gangen jeg sier det:

Grunnen til at jeg skrev det, er fordi spillet fokuserer liksom litt på det. Derfor blir det galt å ikke fokusere mer på det, fordi man sitter der med følelsen (for dem som ikke har lest boken) "hvem i huleste var hun kjerringa der!?". Får ingen historie hvem hun er osv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...