Gå til innhold

Omtale av LotR: Fellowship of the Ring (PC)

Anbefalte innlegg

Ringenes Herre-lisensen er gull verdt, for filmskapere som for spillutviklere. Med tanke på at dette er en enorm bok, stappfull av historie og hendelser, skulle man tro at man hadde spillmateriale til å holde deg underholdt i månedsvis. Dette er ikke tilfelle i denne tolkningen av mesterverket, i stedet blir vi gitt et spill som overhodet ikke lever opp til lisensen. Vi sitter igjen med en bitter følelse.

Les hele omtalen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spilte demoen i fem-ti minutter før jeg innså det jeg fryktet, spillet var rumpe. Forferdelig kjedelig og monotont. Mine følelser går ut til dere som sitter igjen m å ha brukt penger på denne søpla.

Det bør nevnes at jeg var en av de som lå nesten en uke i kø.. Altså en ihuga fan, men dette er ikke verdt plasten cd'ene er laget av..

applet

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-19 14:44, skrev StirVoo:

Gi helle lisensen til Blizzard eller squaresoft de som har lagd Final Fantasy.. De VET hvordan de lager bra spill.. EA lager jo bare sport/bil spill osv.. det andre selskapet er jeg ikke kjent med :razz:

*kremtkremt*

ikke glem at EA faktisk har laget BF 1942. og MOHAA for den saks skyld... De forblir konge! EA er faktisk en av de beste produsentene...

men jeg er enig i at EA kunn egjort bedre men blizzard kunne nokk fått frem et fullstendig konge-spill!!

Lenke til kommentar

Mulig Blizzard kunne gjort noe stort ut av det, men da måtte vi nok smurt oss med tålmodighet. De pleier å gjøre ting grundig, men så blir det gjerne noen forsinkelser også. (Men verdt hver eneste time med venting spør du meg)

Ellers kunne Baldur's Gate II møter LOTR blitt en interessant blanding! :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

*kremtkremt*

ikke glem at EA faktisk har laget BF 1942. og MOHAA for den saks skyld... De forblir konge! EA er faktisk en av de beste produsentene...

men jeg er enig i at EA kunn egjort bedre men blizzard kunne nokk fått frem et fullstendig konge-spill!!

Vit det at EA lager ikke så mange spill, men de GIR UT mange, store som F. og slenger penger på bordet. Tror faktisk det BARE er de sportsspilla EA filialene rundt om lager.

BF1942 er laga av Digital Illusion i sverige, MOHAA er laga av...ups det har jeg jaggu glemt :smile: På samme måte som at ID IKKE har laga RTCW, men det er det Grey Matter Interactive som har gjort, under oppsyn av id og på deres Quake motor.

Credits where credits due...

Ikke akurat om LOTR spikket men men..

Dette er: jeg tror at for meg som er en ikke LOTR fan, kanskje kan like det, men folk som jeg har snakka med ang filmen og spillet sier at de ikke følger bøkene etc. Jeg har ikke lest bøkene, så kanskje jeg liker det :smile:

Og fok har jo sagt i alle år om filmer basert på bøker; Boka er mye bedre! Så hva hadde dere forventa dere? :smile:

pma

Lenke til kommentar

Tok meg den friheten og oversatte konklusjonen til anmelderen og sendte den på mail til produksjonsselskapet.

Tror nok ikke det blir en mail de setter opp på skrytesiden sin nei :smile:

La i tillegg til konklusjonen ved mine egne meningerog tips til hva som kan forbedres betraktelig.

får sikkert aldri svar, men om en av utviklerne leser mailen så kanskje det hjelper på neste spill?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-19 16:22, skrev Stonescream:

Tok meg den friheten og oversatte konklusjonen til anmelderen og sendte den på mail til produksjonsselskapet.

Tror nok ikke det blir en mail de setter opp på skrytesiden sin nei :smile:

I better brace myself :smile: Uansett, jeg tror ikke de vil kunne ha noen som helst skryteside.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...