Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan bli kvitt Nextgentel? Tips mottas med takk

Anbefalte innlegg

Jeg har ei stund forsøkt å bli kvitt Nextgentel, rett og slett fordi jeg er misfornøyd med de tjenester de leverer. Først og fremst er det en stadig ustabil linje, og det at de strupet tilgangen til NRK web-tv i sommer og høst som gjør at jeg ikke lenger vil være kunde der. Problemet er at jeg har bindingstid, og hver mail jeg sender får jeg svar som "Alt skal være i orden og vi ser ingen grunn til å avslutte avtalen".

Nå er jeg lei av elendig kundeservice og ustabile tjenester, og spør derfor rett og slett om noen har et enkelt tips til hvordan jeg kan komme meg bort fra denne useriøse aktøren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vis du er missfornøyd med tjeneste tilbudet de leverer skriv en skriftelig klage til dem og en kopi til forbrukerrådet og forklar situasjonen om hvorfor du vil avslutte forholdet hos dem (du bør ha klaget til dem fler ganger pr mail og telefon på ustabil linje acsess) og se hva responsen blir (fleste bedrifter gir vanlig vis etter når man snakker med forbruksrådet.) bør som sagt ikke missbrukes men men :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...