Joachim_F Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Her er en spillbar demo av strategispillet Officers, hvor vi nok en gang må tilbake til andre verdenskrig. Les mer Lenke til kommentar
baltie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Enda et WWII-strategispill? Blir det aldri slutt på dem? Ønsker meg StarCraft 2, jeg. Det hadde vært noe... Dette vet jeg ikke om jeg orker å prøve demoen en gang. Har blitt nok Sherman og Tiger tanks for en god stund nå.. Kanskje om et par år, så er jeg klar for det igjen, men ikke nå. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Baltie, Starcraft 2 blir sikkert ikke like bra som 1ern siden mange av de gamle blizzard folkene som gjorde selskapet det det var har dratt (bare se på WoW...). WW2? Tja, får prøve, er litt lei av den typen spill men skader jo ikke ^^ Lenke til kommentar
baltie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Baltie, Starcraft 2 blir sikkert ikke like bra som 1ern siden mange av de gamle blizzard folkene som gjorde selskapet det det var har dratt (bare se på WoW...). 7447172[/snapback] Joda, men det er jo lov å håpe at det dukker opp noe tilsvarende bra, i alle fall. :)Og helst ikke World of Starcraft da. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jepp, har lenge håpet på Starcraft 2 selv. Synd de skrapa Starcraft: Ghost. Liker ikke MMO's siden de ødelegger lore'n totalt "Prøvde" demo'n. Først vi jeg si at den løste hele data'n min i loading og alt jeg fikk se var intro, og så enda en intro, men det var nok for min del. Klikke lyden som ble laget under den andre introen (gameplay), når noe ble selected var rett og slett grusom. Gikk meg rett og slett på nervene. Så kom loading screen til oppdraget, er vist populært å ha en bar som byttes ut f.eks "Loading this loading that" uten at jeg hadde noe peiling hvor langt i loadingen jeg var, og bar'n så ikke akkurat ut til å være noen slags indikasjon på hvor langt loadingen var siden den ofte hoppet helt til slutten, for så å stå der og loade. Fikk iallefall ikke lyst å prøve det spillet her... Endret 7. desember 2006 av Ghaundan Lenke til kommentar
knekt_en Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Baltie, Starcraft 2 blir sikkert ikke like bra som 1ern siden mange av de gamle blizzard folkene som gjorde selskapet det det var har dratt (bare se på WoW...). 7447172[/snapback] Joda, men det er jo lov å håpe at det dukker opp noe tilsvarende bra, i alle fall. :)Og helst ikke World of Starcraft da. 7447202[/snapback] Driter i om det skulle vært et Starcraft MMORPG... Vil bare se mer av Starcraft Og det kan jo ikke bli så dårlig, ettersom Blizzard har vist skills i akkurat den sjangeren. On Topic: Hadde tenkt å laste ned demoen (liker 'store' strategispill hvis den støtter 750+ enheter på mappet er jeg fornøyd, men Ghaundan sitt innlegg skremte meg vekk fra det.. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Var da ikke meningen å skremme noen :!: Men, kanskje det er bare jeg som liker EN loading bar som viser hvor langt jeg faktisk er på loadingen og ikke bare den ene tingen (spesielt når det ikke står noe 1/10 osv). Spillet så lovende ut, men når man ikke engang får startet det da mister jeg selv fort lysten =/ Lenke til kommentar
Codex_FS Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Selv orker jeg ikke å prøve flere WW2 strategispill. Har lært meg ved erfaring at sjansen for at dette spillet er bra og demoen er verdt å laste ned = 10%. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 satt nettopp her om dagen å tenkte om det kom til å være kult om skaperne av total war serien lagde et "ww2: total war", med flere tusen tanks samtidig og svære spilleområder må teste ut demoen for å finne ut om kansje dette kan være noe ala det Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Laster ned demoen nå. Håper dette er bra Edit: Crap! Dette spillet var dårlig. -Dårlig grafikk -Dårlig kameravinkel (var jo umulig å trykke der man skulle ) Det er de to hovedsakene som gjør det dårlig. Det var også uoversiktlig, men det har litt med kameravinklen å gjøre tror jeg. Endret 11. desember 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg