Holmgr3N Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Hei kan få denne skjermen ganske billig, jeg lurte på om den var bra? evn erfaringer.. Har en drøm om at det er Sony g-420 i forkledning svart.. :smile: Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 Er det noen som vet? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 Yeah! Jeg fant ut at det var Sony G-420 i svart konge :razz: Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Hvordan fant du ut det? Jeg har også hatt en sterk mistanke om det, men har ikke fått det bekreftet. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 Søkte på google på bilder så på endel bilder den var lik Sony G-420 på en prikk bare at den er svart :smile: Og så leste jeg et par rewievs som sa at det var Sony FD Trinitron tube skjerm.. :smile: Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Hei igjen. Jeg lurte på om det er noen som har erfarinnger med denne skjermen. Om det virkelig er Sony G-420 med samme refresh rate, må ha svar skal kjøpe denne skjermen hvis den er en Sony skjerm med samma specs.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå