mantra17 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 OK. Jeg har et Asus P4GPL-X som jeg har brukt med en Prescott. Nå ville jeg prøve denne CT-479-modden og kjøpte en pluss en 1.7@400 Pentium-m. Jumperne er satt på 400 FSB, satt på den lille Molex'en og et GF 7900 GT og diverse OCZ DDR(1), altså det som sto i før. Så jeg vet at alt burde virke! Den starter opp men stopper opp ca der hvor POST begynner. Er det noe som jeg må gjøre utenom selve CT-monteringen. BIOS ble oppgradert til den versjonen med CT-479. Tenkte jeg skulle lage meg en HTPC og har kjøpt meg et flott LianLi HT-kabb. Noen...................? Kanskje denne hører hjemme i overklokkingsdelen av forumet? Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har du prøvd uten jumpere? Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Har du prøvd uten jumpere? 7445571[/snapback] Skal prøve det nå. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Har du prøvd uten jumpere? 7445571[/snapback] Prøvde, uten, 400 og 533 uten hell. Noen som har lyst på hele greia; har prøvd tipset ovenfor, 4 minnetyper, HK har 915P-chipset som du knapt finner mer fleksibelt NB enn, et 1900xtx, x1600 og 7900 gt, ja, og så 3 PSU'er. Heller til selve CT-plata var DOA, CPU er flunks ny, har brukt 10 timer idag uten og få et liten pixel på skjermen til å reagere. Får ta og kjøpe et HK til en T2300 jeg har liggende, for HTPC skal jeg ha, kjøpte meg en Samsung LCD-TV til det formålet, Sender CT-greia tilbake tiil PSdata. HYvis ikke noen har et nytt uprøvd tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå