Gå til innhold

Se w810i vs se w850i

Anbefalte innlegg

Kan prisforskjellen mellom disse 2 mobilene forsvares?

Har bestemt meg at det blir en av disse da de har alt jeg trenger men spørsmålet er om w850 er såpass mye bedre på musikk delen?

Noen som har erfaringer med begge?

Stemmer det ikke at de begge har samme headsett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen??

Da blir det nok en w850 på meg  :)

7460718[/snapback]

Tror w850i er endel bedre som mp3spiller, men k800i har mye bedre kamera.. prisene på disse ligger ganske likt nå. Bare å finne ut hva som er viktigst for deg. Jeg gikk også for w850i :)

Endret av ScorpioN
Lenke til kommentar

Fruen har W810i og yngste sønn W850i, uten å ha foretatt noen direkte sammenligning mener jeg følgende gjelder.

- MP3 spilleren i w850i er mer avansert og har bedre lyd.

- Skjermen i w850i er av en helt annen klasse enn w810i, w850i er klar og skarp (virker lik som k800 som jeg har), mens w810i er mindre og mer "grøtete".

- Menyene i w850i er mer "avanserte" grafisk sett.

- Spillene (for de som bryr seg om det) er bedre på w850i

- Tror også w850i har mer internett funksjonalitet.

- Prisen til w850i inkluderere 1GB memorycard, w810i har som regel 512MB.

Lenke til kommentar

Takker for svar, var og klikket litt på w850'en i helgen så den gikk i bestilling hos tele2 i dag:)

Ang k800 og kamera så har jeg ikke behov for ett kamera til da jeg både har 350d og ixus65 så kamera behovet er dekket:)

Noen som vet hvor lang tid det tar når man bestiller ifra tele2??

Lenke til kommentar
Takker for svar, var og klikket litt på w850'en i helgen så den gikk i bestilling hos tele2 i dag:)

Ang k800 og kamera så har jeg ikke behov for ett kamera til da jeg både har 350d og ixus65 så kamera behovet er dekket:)

7477768[/snapback]

Kjøpte mobil med abonnement og da tok det 12 dager før abonnementet var aktivt, overførte nummeret så det kan ha hatt noe å si. Dersom du har ett eksisterende abonnement hos tele2 og bare kjøper telefonen, bør det vel gå vesentlig fortere.

Lenke til kommentar

7477768[/snapback]

Kjøpte mobil med abonnement og da tok det 12 dager før abonnementet var aktivt, overførte nummeret så det kan ha hatt noe å si. Dersom du har ett eksisterende abonnement hos tele2 og bare kjøper telefonen, bør det vel gå vesentlig fortere.

7481763[/snapback]

Men hvor lang tid tok det før du hadde telefonen da?

Bestillte du på nett butikken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...