Treblad Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg har kjøpt Lord Of The Rings - The Fellowship Of The Ring til PC. Og nå har jeg kommet til Rivindell (Kløverdal) hvor jeg står i et lite rom med Gandalf. Hva skal jeg gjøre nå? Jeg få ikke kontakt med han eller noen ting. Jeg er desperat! Hjelp! _________________ Tjen Penger På Å Lese Email Og SMS! http://www.annonsering.net/no/?ref=3210 [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-21 09:35 ] Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Dette må være en bug. Jeg loadet opp et savegame rett før Rivendell bare for å sjekke, og scenen med Gandalf i der er ikke noe annet enn en scriptet dialogsekvens. Straks han er ferdig med å prate med deg, havner du i Council of Elrond. Last opp et tidligere savegame og prøv igjen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg leste anmeldelsen av PC-versjonen her i Gamer.no, og så spille fikk dårlig karakter. Er spillet bra, eller har Gamer.no rett? Er det bedre på PS2? Hilsen en som har lyst på et av spillene Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Det andre Lord Of The Rings: Fellowship Of The Ring spillet er mye bedre tror jeg. Det som er blir utgitt av EA. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Var så dum at jeg kjøpte spillet med en gang jeg så det i butikken. Skulle selvfølgelig ventet til jeg hadde lest en omtale eller to. Angrer som en hund. Spillet er på ingen måte så bra som jeg trodde det kom til å være. huff..... Får spille ferdig Mafia og late som om jeg aldri hadde kjøpt LOTR. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Okay...så det finnes to LOTR spill? Et som er laget av EA, og et som er laget av.....? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 La merke til det nå, at det var to forskjellige LOTR spill...må si at EA-versjonen til PS2 ser kongestilig ut!!! Gleder meg til neste lønning, for da blir julegaven til meg selv DET spillet :smile: Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Lord of the Rings: Fellowship of the Ring er laget av Surreal Software, og utgis av Vivendi Universal. Dette spiller et basert på bøkene. Lord of the Rings: Two Towers er laget av Stormfront Studios, og utgis av Electronic Arts. Dette spillet er basert på filmene. Begge disse spillene er i salg nå, på ulike konsoller. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 For min del synes jeg at Fellowship Of The Ring spillet er ganske gøy. Spillet er jo litt dårlig nå og da , men jeg angrer ikke så innmari fordi jeg kjøpte spillet. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Det finnes ikke en demo av LOTR - Fellowship of the ring et sted eller? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Det er EA som sitter på rettighetene til å lage spill basert på filmene. Det er også vært å nevne at EA kanselerte Lord Of The Rings: Fellowship Of The Ring spillet sitt fordi de ikke klarte tidsfristen i forhold til det målet de hadde satt seg. Litt synd egentlig. For det så veldig bra ut det også. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 HEDNINGER! spiller spill basert på filmen som ikke har kommet enda? fysjameg! Jeg ville ikke tatt i noe spill basert på Two Towers med en 10 meters pinne før 18 desember! :razz: [ Denne Melding var redigert av: MrLee på 2002-11-21 16:24 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå