Olanru Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hei! Jeg lurte på om noen vet om noe bra anti-keylogger programvare som er GRATIS og ikke bundet til noe form for registrering/kjøp? nå som keylogging har blitt veldig populært har jeg lyst til å sleppe å få wow kontoen min hacket:/ så hvis det er noen som vet om noe så si ifra! kjører forresten anti keylogg nå men det må registreres. mvh Skruff Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvis noen vil logge, så får de det til uansett. (Programmerer) Personlig hadde jeg skrevet en enkel tastatur driver på basert på opensource, modifisert den slik at den gav noen enkle API til å ta ut loggingen med. Eller man kan eventuelt hooke funksjonene i windows, også injecte kode inn i .exe som skal "avlyttes". Mulighetene er endeløse, lykke til. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvis noen vil logge, så får de det til uansett. (Programmerer) Personlig hadde jeg skrevet en enkel tastatur driver på basert på opensource, modifisert den slik at den gav noen enkle API til å ta ut loggingen med. Eller man kan eventuelt hooke funksjonene i windows, også injecte kode inn i .exe som skal "avlyttes". Mulighetene er endeløse, lykke til. 7445385[/snapback] kan du snakke norsk? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det var et ironisk innlegg hvor jeg forklarte trådstarter at som programmerer, kan jeg logge hva jeg vil vist jeg vil. Så du er nok aldri sikker, uansett. =) Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 En god brannmur skal vel stoppe de fleste keyloggerne som sender data til en remote server. Er det lokalt så er det lite du kan gjøre på den fronten, men kjør antivirus og ikke åpne mistenkelige filer så er du rimelig sikker. Lenke til kommentar
LØD Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 TIPS: 1. Last ned evt. Ad-Aware, CCleaner eller AVG Anti-Spyware ( Funker også ). 2. Bare hold deg unna usikre sider. 3. Scan annen - hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå