tcg Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hei Jeg tror det kan ha vert updaten som herpa PC'en, hver gang jeg starter opp PC'en kommer det; "Generic Host process for Win32 services has encountered a problem and needs to close" og "Svchost.exe - application error" så står det "instructions at "0x745f2780" reference memory at "0x00000000" --> memory could not be "read"" I tillegg til dette ble også selvfølgelig lydkortet også herpa (audigy 2 ZS) --> "code 10 cannot start" Prøvde å reinstallere men driverne vil bare ikke fungere! Hoved prob. er error'ene ved oppstart, dersom noen kunne hjelpe meg med de er jeg mer enn glad Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Kom over denne siden som er helt rå når det gjelder å søke etter hjelp!! Prøvde f.eks å søke på den feilmeldinga du får, og fikk utrolige 84 100 treff! Fra spøk til revolver, du finner svar på problemet ditt ganske enkelt.... Endret 7. desember 2006 av Maverick2002 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det høres nå ut som korrupt minne, spør du meg... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Kom over denne siden som er helt rå når det gjelder å søke etter hjelp!! hva er egentlig vitsen med dette forumet hvis alle skal bruke Google for å søke etter hjelp? skal du svare på den måten kan du holde deg for godt til å svare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå