jjjhhhsss Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg har lest at Microsoft har laget en "ny versjon" av xbox. Feks har ikke den nye vifte over cpuen (mindre støy??) og oppgradert Bios....Er det noen forskjell? Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Fra en forbrukers standpunkt, nei! For de som driver med piratkopiering...ja. Den nye Xboxen kan ikke modchippes (hittil), og den har vært på markedet siden 1.oktober. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Så vidt jeg har lest meg frem til så kan den nye xboxen også modchippes. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Der tar du nok feil. Den kan IKKE chippes, foreløpig da. Er vel noen som finner på noe :smile: Den nye versjonen har en oppdatert BIOS og skjermkortvifta er fjernet. Men det har ingenting å si for ytelse osv. Bare for å stoppe modchips. Lenke til kommentar
Timberland Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Foreløpig og foreløpig fru blom. Leste denne her for ei stund siden http://www.theregister.co.uk/content/54/27671.html Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Etter et kjapt søk på google så er jeg ganske overbevist at de har knekt den nye versjonen og laget en chip til den også jah(som alle og en hver kan bestille)...selv om man ikke skal tro alt man leser. Lenke til kommentar
Cooper Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Jeg kjøpte Xbox'en min i begynnelsen av november på Spaceworld. Er det da sikkert at jeg har den nye versjonen? Hvis ikke: åssen finner man ut hvilken versjon man har? Lenke til kommentar
raysv Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Faktisk her tar dere litt feil, den nye boksen har blitt modchippa med hell nå. På den nye xboxen så må du ha den nye x-ecuter 2 chippen! Denne fungerer fin fint på de nye boksene. Den offisielle release datoene på denne er 25 november. Hvordan du sjekker hvilken version ? 2 måter og gjør dette på, enten så skrur du den opp og sjekker det med vita, eller tar den enkle veien og bare sjekke produksjons datoen på den (en hvit lapp som sitter på undersiden :razz:) Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 10:25, skrev warelf:Hvordan du sjekker hvilken version ? 2 måter og gjør dette på, enten så skrur du den opp og sjekker det med vita, eller tar den enkle veien og bare sjekke produksjons datoen på den (en hvit lapp som sitter på undersiden :razz:) Husk at det er brukt amerikansk dato-format :wink: (mm.dd.åååå hvis jeg ikke husker feil) Du kan også sjekke versjonsnummeret i menyen under Setup (eller var det settings ) Hvile nummere som tilsvarer hvilken versjon er postet tidligere her på forumet. Den jeg kjøpte for en uke siden var den "gamle" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå