Gå til innhold

Hvorfor

DjSlayer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i alle dager lever jeg ennå? Kan noen fortelle meg hvorfor jeg enda ikke har tatt til vettet, og hoppa utafor et stup eller noe? Er passe meningsløst å løpe rundt i den verdenen her uten mål og mening. Har forresten ikke for vane å løpe heller, hvis noen lurte på det. Om jeg skal legge til nok et teit poeng, så må det bli at de som er interessert i mine løpe-vaner (som består av ingenting) kjeder seg enda litt mer enn meg, og så litt til.

Hvorfor betaler vi så mye skatt som vi gjør i Norge, og får ikke stort tilbake likevel? Er det bra at man får en ny sjanse (dvs. en ny trygdeutbetaling) uansett hvor mange ganger man har gjort en tabbe? Hvorfor kan ikke Norge være hel-kapitalistisk, evt. hvorfor er jeg ikke født i et annet land?

Hvorfor kjeder jeg meg så mye som jeg gjør nå? Og hva er det å kjede seg? Hvorfor sitter jeg her og stiller dumme spørsmål som ingen gidder å svare på? Hvorfor begynte jeg i det hele tatt å poste på det forumet her, og hvorfor i alle dager har jeg posta over 800 meldinger? Hvorfor kjøper jeg pcer og ny hw? Hvorfor setter jeg meg foran pcen hver dag etter skolen, og sitter der til jeg legger meg?

[edit]

Etter at en eller annen tråd jeg hadde en 5-6 meldinger i ble sletta, har jeg nå under 800 meldinger :smile: 799 for å være nøyaktig.

[/edit]

[ Denne Melding var redigert av: thomasr på 2002-11-22 21:08 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...