Skogli Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Meg: Kosesyk.Veien til mitt hjerte: Kose på. Behov: Altfor stort. Problem: For sjenert til å gjøre med folk jeg ikke kjenner godt nok. Gief! 7484340[/snapback] "I meet my soulmate" Jeg for sjenert til å gjøre det med folk som jeg kjenner... Lenke til kommentar
akarno Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Meg: Kosesyk.Veien til mitt hjerte: Kose på. Behov: Altfor stort. Problem: For sjenert til å gjøre med folk jeg ikke kjenner godt nok. Gief! 7484340[/snapback] "I meet my soulmate" Jeg for sjenert til å gjøre det med folk som jeg kjenner... 7485967[/snapback] Os, faktisk! Du får komme på HW.no treffet da vet du :!: Du kjenner vel ikke Hanne og? 89, akademiet vgs mkvk1 Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Os, faktisk! Du får komme på HW.no treffet da vet du :!: Du kjenner vel ikke Hanne og? 89, akademiet vgs mkvk1 7486381[/snapback] Får prøve å ta meg turen innom. Hanne. Desverre, kommer ikke på noen i farten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå