Skogli Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hmm, normalt å være kosesyk nesten konstant? 7465752[/snapback] Jeg er konstant kosesyk. Det beste jeg vet er å sitte/ligge en fin plass og bare kose. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hmm, normalt å være kosesyk nesten konstant? 7465752[/snapback] Jeg er konstant kosesyk. Det beste jeg vet er å sitte/ligge en fin plass og bare kose. 7468487[/snapback] Ja Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg digger myk og glatt hud. Det finnes ikke noe bedre.... Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 haha å pjuske vil si? å pjuske er når du stryker innersiden av en arm, med tuppene av fingrene. funker veldig bra! 7458666[/snapback] Kan ikke få nok av det Lenke til kommentar
InLineGirl Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Kos med meg, særlig på ryggen skal jeg si at jeg er din til evig tid wrooar Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Kos med meg, særlig på ryggenskal jeg si at jeg er din til evig tid wrooar 7472354[/snapback] Hallo du. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ahh! 1 og en halv time så kommer damen! da blir det kos i 6 timer i strekk Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ahh! 1 og en halv time så kommer damen! da blir det kos i 6 timer i strekk 7474001[/snapback] Jeg misunner deg. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ahh! 1 og en halv time så kommer damen! da blir det kos i 6 timer i strekk 7474001[/snapback] Jeg misunner deg. 7474056[/snapback] D burde du for når ringte hun på døren! :D Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 D burde du for når ringte hun på døren! :D 7474137[/snapback] Din heldige jækel. Jeg og vil ha noen å kose med! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Åååh. Nå er det fem dager, hvor jeg bare har bestevennen min å kose med. *sukk* Jeg gleder meg alt til helgen når kjæresten kommer tilbake. Ny seng neste helg! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Bare frem til torsdag kveld for meg ...blir ny seng for meg også Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Bare frem til torsdag kveld for meg ...blir ny seng for meg også 7475129[/snapback] Ny seng, nye muligheter. Er det ikke det det heter ? Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Ny seng det er så digg det, kjøpte ny seng forgie lønning og den gjør rett og slett jobben! Hehe nå har jeg kost siden kl 8 i dagtidlig så dette har vært en utrolig bra dag! Edit: Siden kl 8 i strekk, helt til sånn ca nå Endret 11. desember 2006 av axzter Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Heisann! Har blitt ganske godt kjent med ei jente. Vært med henne 6-7 ganger nå, og funnet på forskjellige ting. Så snakker vi på msn og sms hver dag også. Hun hinter til meg hele tiden på msn og sånna at hun har lyst til at jege skal varme henne og slike ting. Jeg tror kanskje hun har lyst til å komme mer i nærkontakt med meg. Hun har flere ganger også hintet til at hun har lyst å sove med meg. Så jeg må rett og slett få fingen ut å gjøre noe her ! Men det jeg lurte på er: Hvordan kan jeg kose litt med henne? Hvordan kan jeg varme henne mens vi går en tur ute? Skal jeg å holde henne inntil meg ved å legge hånda rundt ryggen hennes? Vet ikke helt hvordan jeg kan gjøre det her, skal jo klare og gå samtidig og Kom med noen überkosete kosetips til meg Trenger hjelp av dere erfarne folk her inne Fint om noen gidder å svare Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Du kan jo invitere deg selv hjem til henne, eller hun til deg. Så ser dere film sammen. Om situasjon er nogenlunde naturlig og føles grei ut. Så kommer jenta som regel å legger seg i handa. Å nå fikk jeg veldig fine tanker i hodet Lenke til kommentar
akarno Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Meg: Kosesyk. Veien til mitt hjerte: Kose på. Behov: Altfor stort. Problem: For sjenert til å gjøre med folk jeg ikke kjenner godt nok. Gief! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Å nå fikk jeg veldig fine tanker i hodet 7484324[/snapback] Jeg og. Miff. Ca en halvtime til toget hans er her @ Sir_Wrathson: Hu har jo bedt om det. Bare varm a når det føles naturlig. Fryser a på henda, ta og varm de. Fryser a generelt, hold litt rundt og varm a. Maff. Det va ca sånn jeg kapra eksen ^^, Også kan du gjøre som Neppe foreslo. Ihi. Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Jepp, takk for svar Men når hun fryser generelt? Skal jeg da holde rundt henne? Kanskje låne vekk jakken min til henne? Men når hun skal sove hos meg, skal jeg sove med klær da eller? Blir kanskje litt rart og bare hive av seg klærne sånn plutselig. Blir nok ikke så mye soving allikevell, sikker en del småprating og kosing håper jeg selvfølgelig Kom gjerne med noen flere tips ! Dere gjør en überkosete koseinnsats dere kosesyke folk i koseklubben Endret 12. desember 2006 av Sir_Wrathson Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Det er vel greit å begynne med klærne på, hehe. Så får du heller se hvor natten fører deg Er alltid koselig å få en hand irundt seg. Uansett om du er gutt eller jente. Tror kanskje de fleste setter pris på deg. Å når hun først legger seg i samme seng som deg, så har hun Neppe noe imot dette Så, lykke til Sånne ting er ekstremt koselige. Får sommefugler i magen av å tenke på det Endret 12. desember 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå