g@bb@ Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Dette er en tråd hvor vi kan diskutere kosing, hva vi liker, ikke liker, tips og triks å hele pakken. Hva som overskrider våre grenser til kosing og flørting, eller bare generell diskusjon om berøring av andre. OT snakk vil ikke bli tolerert og kanskje rapport dersom det gjentar seg. Så let the posting begin! Jeg er en av de som elsker kosing. Enten det gjelder bare noen enkle stryk over amren, eller massasje. Men dette gjelder også det å kose med kjæresten min. Men det som er litt merkeligt er at jeg ikke tolerer kosing fra andre enn kjæresten min. Hvis noen venninder setter seg litt for nærme, flytter jeg på meg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det er jo en grunn til at man har kjæreste. Da sprudler man ikke på alle andre man ser. Jeg er av den typen som blir lei av for mye kos. Jeg skal tåle mye, om kosingen jeg får skulle bety noe. Jeg er singel, enda. Men jeg tror jeg hadde blitt gal om noen andre jenter skulle komme å kose på meg nå, synes det virker så sinsykt falskt. Så det jeg mener er, at når jeg skal kose. Så må det ha en betydning. Jeg vil ikke kose bare for kosens skyld. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Hehe. Hvorfor koser du da? Fordi du er glad i kjæresten? Jeg koser mest på grunn av at liker responsen og jeg syns det er kjeklt å viose at jeg er glad i en person Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Akkurat nå så er jeg som sagt singel. Men hun jeg koser med, når den tid kommer. Så er det fordi det føles godt og riktig. Så liker jeg jenta godt, så det er jo naturlig å kose litt Så er hun utrolig søt når hun klamrer seg fast i fanget mitt Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg koser med alle, mest for å irritere (jeg har funnet ut at ingen som liker det, og hvis jeg sier det er for å irritere så har jeg en unnskyldning til å fortsette...og jeg får jo kost akkurat like mye). Ehm, egentlig liker jeg ikke så alt for mye kos, litt er bra. Eller; jeg liker å kose når jeg vil det, liker ikke når noen (noen er som oftest kjæresten min....hvis jeg har kjæreste) plutselig begynner å kose med meg. Konklusjon: Jeg liker bedre å kose med andre enn å bli kost med. Hvorfor? Aner ikke. Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg er fullstendig koseavhengig! Jeg var sammen med en fyr en gang som ikke likte å kose,og som kritiserte mitt kosebehov. Da var det slutt...jeg er rett og slett avhengig og kunne ikke vært med noen som ikke likte å kose. Når jeg var singel måtte jeg ha mange klemmer og sånn av vennenne mine. Når det gikk lang tid uten at jeg fikk noen som helst for for kos ble jeg deppa. Det var nok mitt kosebehov som gjorde at jeg ble sammen med kjæresten min og. Vi var veldig gode venner og vi begynte å kose med hverandre ved å stryke og kjile hverandre i nakken og på ryggen. Plutselig var han også avhengig av det og ville ikke at jeg skulle finne meg andre slik at han ikke skulle få mer kos. Litt kos ble til mer kos,og så var det gjort. Vi koser masse!! Min favoritt er å bli kjila og/eller i nakken. Og også i hårfestet. Da blir jeg fullstendig sløv. Jeg fikk gavekort på kjiling i nakken av ei venninne en gang. Og en dag jeg var med frisøren drev hun og masserte hodebunnen min. Sløv ble jeg,men skulle prøve å si noe,men jeg bare lagde masse rare lyder. Hun bare lo heldigvis og sa jeg ikke skulle prøve å snakke. Det var bare så sinnsykt godt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kos er fint Men ikke med alle, jeg vil kose med han jeg liker jeg, ikke kameratene mine eller venninnene mine. Nå er ikke jeg sånn klemme-person heller da, jeg klemmer ikke folk hver gang jeg ser dem eller i hytt og pine. Da må de ha bursdag eller virkelig trenge en klem, mine klemmer er ikke tilgjengelige for alle hele tiden Ikke er jeg sånn offentlig koser, heller. Har jeg kjæreste så er jeg ikke den som sitter oppå han i sofaen og vil kline, eller må stå inni jakka hans om vi er ute et sted. Er det konstant kosing så blir det jo selvfølgelig masete. Men å kose med den en er glad i.... Det er fint, det. Og veldig deilig. Som Super-E nevnte, hårfestet og nakken er såå deilig, går inn i sånn halvsløv tilstand av det. Eller kiling på ryggen. Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg er også imot sånn offentlig kosing. Og at man skal drive og oppføre seg så parete hvis noen skjønner hva jeg mener. Det skal være mulig at single og par skal kunne være sammen uten at de single føler seg utenfor. Jeg er veldig glad i klemmer jeg da..men klemmer bare de jeg kjenner og som liker det, og hopper ikke på hvem som helst. Hmm..kanskje jeg er travlet kosete? Så lenge typen liker det så går det vel bra. Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) jeg elsker en god varm kos når det er litt kaldt ute. sånn, å ha noen inntil brystet, som stryker deg på ryggen :-) Endret 7. desember 2006 av Hekkerboi Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kos er, mye likt det ordet tilsier, kos. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg er kosejunkie Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kan vi ikke ha en poll 1. Kose over alt 2. Kose alene 3. Kose ute osv. Hadde vært gøy å se hva folk mener. Personlig synes jeg at man gjør sånt alene. Jeg drar ikke på fest for å kline. Jeg går ikke på butikken for å klemme. Jeg sitter ikke til moren min for jeg vil kose. Men det er jo såklart mitt hodet. Å alle veit jo at det er totalt skada. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 What?? Du stjal ideen min *Vonbroten* Lenke til kommentar
Thundercat Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kan vi ikke ha en poll 1. Kose over alt 2. Kose alene 3. Kose ute osv. Hadde vært gøy å se hva folk mener. Personlig synes jeg at man gjør sånt alene. Jeg drar ikke på fest for å kline. Jeg går ikke på butikken for å klemme. Jeg sitter ikke til moren min for jeg vil kose. Men det er jo såklart mitt hodet. Å alle veit jo at det er totalt skada. 7448066[/snapback] Man bør kanskje gjøre det alene. Men noen ganger er det vanskelig, spesielt når man er så forelska at man ikke klarer å holde seg unna hverandre. Jeg elsker å kose med kjæresten min Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Man bør kanskje gjøre det alene. Men noen ganger er det vanskelig, spesielt når man er så forelska at man ikke klarer å holde seg unna hverandre. Jeg elsker å kose med kjæresten min 7449770[/snapback] Det får uansett finne grenser Holde hender er en ting, spise opp hverandre er en annen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg elsker kos. Det er herlig å kose, litt når man er ute og, men ikke når man er i gigantiske venneflokker og slikt. Men ellers syntes jeg at det ikke finnes noe som heter "for mye" når det gjelder kos ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Det får uansett finne grenser Holde hender er en ting, spise opp hverandre er en annen. 7449842[/snapback] Selvfølgelig. Vanskelig å holde henda av hverandre når en er nyforelska, though. Edit: Særlig når en har fått i seg alkohol. Det er en kjent sak at man blir enda mer gla i mennesker rundt seg med alkohol i blodet. Endret 7. desember 2006 av bazukh Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 jeg elsker kos. jeg og venninnene mine koser ofte med hverandre. ellers sier jeg ikke nei takk til kos fra kjæresten min jeg ville uten tvil heller være sammen med en som kosa masse med meg,men som ikke vil ha sex enn en som ikke var kosete i det hele tatt. hva hadde dere valgt? Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 jeg elsker kos. jeg og venninnene mine koser ofte med hverandre. ellers sier jeg ikke nei takk til kos fra kjæresten min jeg ville uten tvil heller være sammen med en som kosa masse med meg,men som ikke vil ha sex enn en som ikke var kosete i det hele tatt. hva hadde dere valgt? 7450714[/snapback] ops den var fra Sugah, deler pc Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg elsker og kose på kjærsten min, og holde henne i armene mine når jeg sovner er det beste jeg vet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå