M-Gard Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Får gjøre det i morgen eller noe, har ikke tatt noen ennå Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Skal poste no jeg og så snart jeg får alt i hus, er endel rundt om i verden akkurat nå Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Her er litt bilder av hva jeg har fått i hus til nå: Coffin, 5 LP settet, Digipack CD, Digipack 1. press Japan SHM, The Day That Never Comes Single, Death Magnetic Promo Magnet, Death Magnetic PINT GLASS Limited to 1500 w/dicipack (ikke ankommet enda) I tillegg er samlingen oppdatert med: Some Kind Of Monster Japan Box Set, Hero Of The Day 4 CD Single Set limited to 1000, Creeping Death/Jump In The Fire CD Single, Jump In The Fire Cassette Single, ...And Justice For All Longbox, Black Album Longbox, Until It Sleeps/Overkill Cassette Single Endret 23. september 2008 av JudasKiss Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hvodan fikk du tak i alle de greiene!? Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hvodan fikk du tak i alle de greiene!? Hehe.... yrkeshemmelighet Neida, må ty til bekjentskaper i noen tilfeller Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Heftige greier Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Har ikke fått med absolutt alt, så forsøker å oppdatere etterhvert som det ramler ned i postkassa... noe her har jeg hatt liggende lenge og bare glemt det helt bort.. Venter fremdeles på DM Limited Pint Glass og Hero Of The Day Limited set + Creeping Death CD single (og sikkert no mer jeg ikke kommer på i farta) Her er iallefall ned som har ankommet samlingen de siste par mnd: Oppdatert fra det jeg glemte i post #83 over her er Whiplash kassett single, Nothing Else Matters, Enter Sandman, The Unforgiven, Sad But True og Wherever I May Roam kassett singler Longboxer er nå kommet med på bildet! Syns flere skulle poste bilder av samlinger, rommet med plakater eller what ever! Lenke til kommentar
larseer Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvordan ser det Pint glasset ut? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Skal prøve å få postet det jeg har etterhvert, er ikke sånn veldig mye, men noe er det jo =) Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Pint Glass kun 1500 stk + Hero Of The Day CD Single Set, fremdeles i plasten Lenke til kommentar
greiven Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 -Metallica t-skjorte -Metallica Coffin Box -Metallica Live in San Diego 1992 -Får snart Metclub effektene Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Jeg har.. T-shirts med forskjellige motiver, blant annet fra Metallica Live i Bergen i sommer.. Ride the Lighting og "I'm Inside, I'm You" dødningshode plakater + samt en tøyplakat med St. Anger motiv. Venter i skrivende stund også på min MetClub starterpack + en musematte, krus, og Metallica 2009 kalender som skal brukes på arbeidsplassen min på jobben min Edit: Glemte å nevne Death Magnetic albumet som har fått en hellig plass på rommet mitt. Endret 19. oktober 2008 av SomeKindOfMonster Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har vel ikke de kuleste metallica effektene men jeg har jo noen..... *Black Album T-shirt *Metallica T-shirt *Metallica bok *Cunning Stunts *Metallica Collectors Box Set *St. Anger Poster *Death Magnetic Poster *Metallica Poster *Some Kind Of Moster DVD Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Erm, liker dere Metallica for musikken eller effektene? Vel, vel. Hva jeg har: -Alle album. -Some Kind Of Monster DVD -S/M DVD. -2 tskjorter. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Erm, liker dere Metallica for musikken eller effektene? For den råe sammensetningen av begge to! Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg digger Metallica, må jo såklart vise det ved å ha litt (mye) extra-stæsj å vise fram samtidig som du støtter dem litt extra =) Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Noen som vet om man kan få orginal metallica Zippo ? Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Metallica har jeg ingenting av, da det ikke er bra nok for meg til å bruke penger på. Men Rhapsody/Rhapsody of Fire har jeg fulgt siden 1997 Har: Debutalbumet Legendary Tales Symphony of Enchanted Lands ltd boks med tykkere hefte, kjede, kort, tattoo og noe andre greier Emerald Sword/Where Dragons Fly/Land of Immortals (remake) shape ep Dawn of Victory ltd bokutgave med ekstra CD Holy Thunderforce/Dargor, Shadowlord of the Black Mountain/Rage of the Winter ep Rain of a Thousand Flames fold-out edition Power of the Dragonflame ltd DVD edition Symphony of Enchanted Lands II: The Dark Secret hardcover edition The Dark Secret ep The Magic of the Wizard´s Dream ep Live in Canada DVD edtion Visions from the Enchanted Lands 2xDVD Ser frem til at disputten mellom bandet og Joey DeMaio (Magic Circle Records) går over og at et nytt album snart ser dagens lys Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Symphony of Enchanted Lands ltd boks med tykkere hefte, kjede, kort, tattoo og noe andre greier Jeg hater deg Det der har jeg lett etter siden jeg var 13 år gammel. Jeg har alle platene til Rhapsody i Vinyl. Jeg hadde den andre demoen deres (Altså den eneste demoen under navnet "Rhapsody"), men solgte den for et halvt år siden til en desperat samler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå