Gå til innhold

Metallica og Rhapsody merchandise

Olanru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er litt bilder av hva jeg har fått i hus til nå:

Coffin, 5 LP settet, Digipack CD, Digipack 1. press Japan SHM, The Day That Never Comes Single, Death Magnetic Promo Magnet, Death Magnetic PINT GLASS Limited to 1500 w/dicipack (ikke ankommet enda)

23092008001.jpg

7a5d_1.jpg

I tillegg er samlingen oppdatert med: Some Kind Of Monster Japan Box Set, Hero Of The Day 4 CD Single Set limited to 1000, Creeping Death/Jump In The Fire CD Single, Jump In The Fire Cassette Single, ...And Justice For All Longbox, Black Album Longbox, Until It Sleeps/Overkill Cassette Single

:thumbs:

Endret av JudasKiss
Lenke til kommentar

Har ikke fått med absolutt alt, så forsøker å oppdatere etterhvert som det ramler ned i postkassa... noe her har jeg hatt liggende lenge og bare glemt det helt bort.. :shrug: Venter fremdeles på DM Limited Pint Glass og Hero Of The Day Limited set + Creeping Death CD single (og sikkert no mer jeg ikke kommer på i farta)

Her er iallefall ned som har ankommet samlingen de siste par mnd:

28092008001.jpg

Oppdatert fra det jeg glemte i post #83 over her er Whiplash kassett single, Nothing Else Matters, Enter Sandman, The Unforgiven, Sad But True og Wherever I May Roam kassett singler :) Longboxer er nå kommet med på bildet!

Syns flere skulle poste bilder av samlinger, rommet med plakater eller what ever! ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har..

T-shirts med forskjellige motiver, blant annet fra Metallica Live i Bergen i sommer..

Ride the Lighting og "I'm Inside, I'm You" dødningshode plakater + samt en tøyplakat med St. Anger motiv.

Venter i skrivende stund også på min MetClub starterpack + en musematte, krus, og Metallica 2009 kalender som skal brukes på arbeidsplassen min på jobben min :)

Edit:

Glemte å nevne Death Magnetic albumet som har fått en hellig plass på rommet mitt.

Endret av SomeKindOfMonster
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Metallica har jeg ingenting av, da det ikke er bra nok for meg til å bruke penger på.

Men Rhapsody/Rhapsody of Fire har jeg fulgt siden 1997 :)

Har:

Debutalbumet Legendary Tales

Symphony of Enchanted Lands ltd boks med tykkere hefte, kjede, kort, tattoo og noe andre greier

Emerald Sword/Where Dragons Fly/Land of Immortals (remake) shape ep

Dawn of Victory ltd bokutgave med ekstra CD

Holy Thunderforce/Dargor, Shadowlord of the Black Mountain/Rage of the Winter ep

Rain of a Thousand Flames fold-out edition

Power of the Dragonflame ltd DVD edition

Symphony of Enchanted Lands II: The Dark Secret hardcover edition

The Dark Secret ep

The Magic of the Wizard´s Dream ep

Live in Canada DVD edtion

Visions from the Enchanted Lands 2xDVD

Ser frem til at disputten mellom bandet og Joey DeMaio (Magic Circle Records) går over og at et nytt album snart ser dagens lys :)

Lenke til kommentar
Symphony of Enchanted Lands ltd boks med tykkere hefte, kjede, kort, tattoo og noe andre greier

Jeg hater deg :)

Det der har jeg lett etter siden jeg var 13 år gammel.

Jeg har alle platene til Rhapsody i Vinyl. Jeg hadde den andre demoen deres (Altså den eneste demoen under navnet "Rhapsody"), men solgte den for et halvt år siden til en desperat samler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...