GrevRev Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Hvilken DVD-spiller er den beste (er absolutt mest interessert i Slot-in). I tillegg ripper jeg mye. Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Pioneer slot-in er best, men ser faktisk ut til at den er utgått. Det er mulig av pioneer kommer med en oppfølger men det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
GrevRev Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 Hvilken modell var det? Kanskje jeg klarer å sniffe opp en =) Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Her er HW's anbefaling: http://www.hardware.no/anbefalinger/cdr/index.html mvh Kjellis ********************************** Tenk kreativt - bruk høyrehjernen!!! ********************************** Lenke til kommentar
twarr Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Heisann! :smile: Det var/er Pioneer dvd 106s... Du kan "sniff kjøpe" min visst du vil? (fungerer 100 %) send privat melding visst du er intresert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå