abene Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Etter ett år med forsinkelser skal servicetjenesten MinSide snart være klar for lansering. Les mer Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Meningen er at nettsiden skal gi norske innbyggere en samleside med informasjon, skjemaer, og kontakt med viktige etater. Er ikke dette hele poenget med AltInn? Lenke til kommentar
Bananfot Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Mulig jeg tar helt feil, men jeg innbiller meg at minside er tiltenkt privatpersoner. Mens altinn skal brukes av næringslivet/foretak. Lenke til kommentar
MajestyDT Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Mulig jeg tar helt feil, men jeg innbiller meg at minside er tiltenkt privatpersoner. Mens altinn skal brukes av næringslivet/foretak. 7444997[/snapback] Du tar ikke feil. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Synes overskriften henger dårlig sammen med innholdet her. Artikkelen sier at ett allerede utsatt prosjekt nå skal lanseres, mens overskriften kunngjør att det faktisk er forsinket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå