Intern Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Tenkte jeg skulle oppdatere HKet mitt med nyeste BIOS. Har gjort dette en gang før, og det fungerte helt fint. Men ikke i dag. Jeg startet Asus Update Tool, men det kom en feilmelding med en gang og programmet hadde utført en ulovlig opprasjon. Jeg gikk inn på asus sin side og lastet ned nyeste uppdate tool og skulle innstallere den. Jeg fikk extractet den, men ikke installert...får opp tre feilmeldinger når jeg starter setup.exe! (se bildene). Noen som har no svar på hvorfor jeg får opp de meldingene? EDIT: Ja, jeg glemte å nevne at jeg har et Asus P5N32-SLI SE Deluxe HK... Endret 7. desember 2006 av Intern Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg vet ikke hvorfor du får de feilmeldingene, men har du prøvd å flashe biosen i DOS? Det pleier å gjøre susen i sånne tilfeller... Lenke til kommentar
Intern Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Nei, har ikke det. Har verken floppy eller USB-minnebrikke... Lenke til kommentar
Intern Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Bumper denne jeg...trenger svar Lenke til kommentar
Caze Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Løsningen er her: http://vip.asus.com/forum/view.aspx?id=200...SLanguage=en-us Hvordan fant jeg ut det? Google is your friend... Lenke til kommentar
Intern Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Funket ikke Kan det være at det ikke funker pga jeg ikke har dette som står i AsusSetup.exe, som ligger i .zip filen til AsusUpdt (Se også bildet): ExistCount = 1 Exist1Type = 0 Exist1RegistryPath = HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Asus\AsusUpdate\ Exist1RegistryValueName = Exist1FilePath = VersionCount = 1 Version1Type = 0 Version1RegistryPath = HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Asus\AsusUpdate\ Version1RegistryValueName = Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Dette er en kjent feil, problemet henger som oftest sammen med creative sine lyddrivere, godt mulig at andre driver også kommer i konflikt. Har dette problemet selv. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Vet du om det går ann å av-installere creative lyddriverne, oppdatere også installere lyddriverne igjen? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Tror ikke det, enten må du oppdatere med bruk av floppy eller rett etter en windows re-install.......... Endret 9. desember 2006 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Dette skal fungere Run regedit.exe Find "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node" Change this to "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\aWow6432Node" - 'a' added before Wow6432Node. Reboot your computer then install Asus Update. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 "Case" har allerede lagt ut link til det, og har testet, men det funket ikke... Du kunne jo lest litt før du postet!? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Testet å installere det nå...det funket av en eller annen rar grunn.... Takk for all hjelp! Case closed... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå