DirtyBit Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Selv er jeg mildt sagt hekta på denne serien, er det andre her som også er det? Jeg har så langt kjøpt alle spilla fra 1-3, kom også over en ny versjon av 3'ern nylig, Subsistence, og den havna selvfølgelig også i hylla mi. 3cd godbit som jeg ikke har hatt så god tid til å titte på ennå da. Unødvendig å si, jeg gleder meg som en unge til at 4'ern, Guns Of The Patriots kommer på PS3 :!: Men finnes det cheats for evig liv, og evig ammo? Eventuelt cheats for andre ting? Jeg trenger dem ikke for å komme videre, har rundet alle spilla flere ganger, men er kjekt å ha likevel Mvh A.K Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvis du har runda 3'ern og starter nytt spill med den saven, så burde du ha Patriot gunnern blandt utstyret ditt, den har jo evig ammo. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Flyttes til "Spørsmål og svar - Konsoll" Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 MGS-spilla har vel ingen "cheats" i klassisk forstand, men som nevnt her får du jo patriot gun med evig ammo etter å ha runda det en gang. I tillegg kan flere ting som kan betegnes som "cheats" unlockes, bla stealth. Skal du spille på en annen vanskelighetsgrad kan du i midlertid ikke ta med deg ting du har vinni. Feks runder du det på Normal får du ikke med deg patriot til Hard, dette er vel nytt for MGS3, i toeren kunne man det, husker ikke åssen det var med eneren. Forøvrig bra det er slik mener jeg. Det er veldig mange ting som kan unlockes for å si det sånn, greide aldri alt selv. Mangler en jævla frosk blant annet Evig liv trur jeg ikke du kan få, men diverse kamoer som regenererer liv etc kan du jo alltids vinne. Lenge sida jeg spilte MGS3 nå, så mulig jeg husker noe feil Lenke til kommentar
dapperdan Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 sjekk ut www.gamefaqs.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå