Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil hun si meg noe? Er hun interessert?

Gjest Gjest_Som_Undrer_*

Anbefalte innlegg

Du burde kjøre på, kan jo alltids starte med en film hjemme først? Kino er ikke like koselig ettersom det kommer et "HYSJ!" hver gang man snakker. Derfor kan man snakke så mye man vil foran tven. En fin måte å komme i gang på. Smil til henne, for å vise at du vil noe mer enn bare være venner. Gi henne et blunk før du snur hodet. For litt flørting har aldri drept noen (Joda, sikkert et par, men pytt pytt).

Er hun ikke interesert, noe jeg ikke tror, så finnes det flere fisk i havet! ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, det her er nesten likt det som skjedde med meg for par år siden, nesten helt lik situasjon, bare at vi gikk på samme skole. Hun har tydligvis sendt deg denne "Savner deg" meldingen for å se om det blir noe respons, nå som du ikke har svart på det så skriver hun på MSN at det er en hun er interessert i men vet ikke om han er interessert i henne (du er han). Helt lik som det var med meg. Bare at vi ble bare venner siden jeg måtte flytte vekk, men får fremdeles den Savner deg meldingen" av og til. Aks her out man.

Lenke til kommentar

Et par velmente tips:

Når du får "jeg savner deg, jeg" er det ikke verre enn å svare "Så kos å høre!" eller "Åh, du er såpass glad i meg? hehe.. :p"

Poenget er å fiske etter mer eller mindre direkte beskjed om at hun er interessert.

Hadde jeg fått "Det er en jeg liker, men vet ikke helt om han er interessert", var det første jeg ville svart være "Åh..? Fortell! Noen jeg kjenner?"

Også spiller du dum helt til hun praktisk talt innrømmer at det er deg.

Er ikke noe å være redd for, ta tingene for komplimentene de er, og kan du ikke svare ærlig det samme, så sier du bare alá "Så koselig", "hyggelig å høre!", "setter jeg pris på" eller lignende..

:thumbup:

Lenke til kommentar
Et par velmente tips:

Når du får "jeg savner deg, jeg" er det ikke verre enn å svare "Så kos å høre!" eller "Åh, du er såpass glad i meg? hehe.. :p"

Poenget er å fiske etter mer eller mindre direkte beskjed om at hun er interessert.

Hadde jeg fått "Det er en jeg liker, men vet ikke helt om han er interessert", var det første jeg ville svart være "Åh..? Fortell! Noen jeg kjenner?"

Er ikke noe å være redd for, ta tingene for komplimentene de er, og kan du ikke svare ærlig det samme, så sier du bare alá "Så koselig", "hyggelig å høre!", "setter jeg pris på" eller lignende..

7455116[/snapback]

smart :thumbup:

Lenke til kommentar

Sleng banana på bordet - Bokstavlig talt.

Toth : " Også spiller du dum helt til hun praktisk talt innrømmer at det er deg."

Altså, det er teit vettu.. Det er mange jenter, neste alle de som er bra ( ;P ;O ) som spiller på slikt. Venter på kompimentet også kutter kontakten.

Hater at jenter gjør sånt :@

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
Gjest Meg igjen.. ;)
Hva heter denne jenta? Lurer på om jeg skal sende en melding til henne og be henne SETTE OPP EN KJEMPEPLAKAT SOM SIER AT HUN HAR LYST PÅ DEG MANN!

7454449[/snapback]

Hehe, okey, jeg tar hintet.. :!:

Et par velmente tips:

7455116[/snapback]

Hmm, hørest logisk ut det.. Angrer jo litt på "responsen" min i ettertid, men får prøve å gjøre det godt igjen da.. ;)

Hun like deg ja ! Be henne med hjem til deg  :)  Så kan dere snakke med hverandre i fred, mens dere ser på film :thumbup:

7466633[/snapback]

Ja, det er jo en mulighet.. Problemet er jo at jeg "bor" litt langt unna (ca. 45 min). Mens "hjemme" hos my folks er jo bare 10 min unna.

Okey, så jeg har kanskje driti litt på draget med responsen min, men.

For å si det slik, det har vært veldig mye (jobb og stress) i de siste månedene, og jeg har rett og slett ikke hatt tid/overskudd igjen.

Men, jeg skjønner nå at det kanskje skjer ting her som jeg ikke helt henger med på. Så jeg har litt "catching up" to do.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...