Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil hun si meg noe? Er hun interessert?

Gjest Gjest_Som_Undrer_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Som_Undrer_*

Hei folkens. :)

Okey, her er hele historien.

For en stund siden, ja la oss si ca. 6 måneder, begynte det ei ny jente på ekstrajobben min. Pen jente. Hun er 16 år, og jeg er 19. Ikke noe spesielt med det. Jeg jobber ikke så veldig mye der, ca. 4-5 ganger i måneden.

En kveld etter jobb, fikk jeg plutselig melding av ho, uten at vi hadde utvekslet noe telefonnummer eller noe. Så det ble litt sms-sending att og frem den kvelden, og det var jo egentlig bare hyggelig.

Vi har fortsatt å holde kontakten, både over SMS og MSN, og selvfølgelig på jobb. I en periode, hadde jeg mye å gjøre på min primære jobb, og jobbet dermed mindre sammen med ho. En kveld, etter litt SMS'ing, kom meldingen som egentlig satte meg litt ut. "Jeg savner deg jeg..."

Jeg stoppet å sende meldinger, uten at jeg vet hvorfor. Mest fordi jeg ble satt ut, og visste ikke hva jeg skulle si. :(

Senere på natta, kom en ny melding, med noe sånt som, "sorry det i stad, vet ikke helt hva jeg tenkte på..." Jeg svarte høflig at det gjorde ikke noe, osv.

Dagen etter, jobbet vi sammen, og for å være helt ærlig, så visste jeg ikke helt hvor eller hva jeg skulle se på. Vi smilte da vi tilfeldigvis fikk øyekontakt, men ingen sa noe. :blush:

Episoden(e) er så å si glemt, og vi sender fortsatt SMS og MSN, og er gode venner. Det er som regel hun som tar kontakt, og jeg svarer selvfølgelig.

Hun har også spurt meg på MSN om jeg var sammen med noen, og jeg svarte nei. Hun svarte til meg at det var en hun var litt glad i, men ikke visste om han var interessert.

Når det er sagt, så jeg er 19 år, og "ekstremtsingel". Dv.s at jeg ikke har hatt noen kjæreste. Jeg er nybegynner, og vet ikke helt hvordan ting kan tolkes.. Er hun interessert i meg? ... :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Kan høres fornuftig ut det..

Jeg syns jo ho er pen og smart og alt, så..

Hva bør være det neste nå da? Vi har jo aldri gjort noe "sammen", bare snakket sammen på jobb/sms, msn, så begynne å finne på noe sammen da, kanskje?.. Kino f.eks?..

Lenke til kommentar

Ja, det er jo greit.

Men bare for å gå ut å finne på noe sammen, så går det jo bra..

Men vi "kjenner" hverandre jo da.. Har jo jobba/snakka sammen en god stund..

Lenke til kommentar

Er ingen ekspert, men jeg er av den erfaring at alkohol roter til langt mer enn det løser ;)

Tror du trygt kan satse på noe mer sammen med henne. Virker som hun er meget interessert i å bli bedre kjent med deg.

Kino er jo en tradisjonell måte å finne på noe sammen, men det er vanskelig å bli kjent på kino.

Du kan jo spørre henne om ikke hun vil være med deg rundt og hjelpe til med å shoppe julegaver en ettermiddag, damer elsker jo å shoppe.....hehe . Bare si hun får en middag for bryderiet ;)

Lenke til kommentar
Kino kan funke da, men vil anbefale en matbit etter kinoen.. Føler du at det begynner å gå litt i stå da, kan du bare begynne å snakke om filmen ;)

7444383[/snapback]

Akkurat derfor kino er en grei start. Etterpå kan en stikke på cafe el.l og prate. Blir det krise kan en ty til filmen.

Hun er helt sikkert interessert. Vis interesse tilbake så ordner sikkert ting seg skal du se :)

Lenke til kommentar

Måtte le da jeg leste hva du skrev,for det første jeg tenkte var at hun er bare såå interressert og du har vært gutt! Hun sendte den fine meldingen om at hun savnet deg - du svarer ikke. Hun analyserer hele dagen og tenker at hun har dummet seg ut og du ikke er interressert siden du ikke svarer. Jeg regner med at hennes sjekking av mobilen var en en gang pr tiende minutt den dagen. Til slutt føler hun seg så dum at hun sender den siste meldingen for hun klarer ikke bare vente på svar lenger - og du respekterer henne og svarer henne ikke. Du er utrolig søt,men det var nok ikke det hun ville.

Det står flere plasser her rundt om i forumet om å gjøre seg hard to get og det er akkurat det du har gjort deg. Jeg bare trodde dere gjorde det med vilje og at det ikke bare var slik dere var. ;)

Hvis du er interressert i henne så er det bare å be henne med ut,for jeg tror i alle fall at det er akkurat det hun vil.

Lenke til kommentar

Hehe, okey! :!: :)

Takk for gode svar alle sammen!

@Super-E: Det var ikke direkte meningen å ikke svare på den "Saver deg" meldingen, men jeg ble veldig satt ut akkurat da.. Hehe.

Jeg tok jo opp mobilen flere ganger etterpå, og begynte å skrive melding, men jeg visste absolutt ikke hva jeg skulle skrive, så jeg la den bare ned igjen..

Så da er det åpenbart at hun er interessert i meg, så som også dere sier, "Er jeg interessert i henne"? :hmm::cry:

Uansett, jeg får ta tiden til hjelp, å se ann litt. Vil uansett ikke se mye til henne før etter nyttår alikevel..

Takk for alle svar! :love: You're the best!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...