Skribenten_ Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jeg har lest og hørt at verdens rekorden i å ta onyxia med minst antal personer er 5 stk! det var en guild fra Drak'thul server, med visnok noen folk fra skjekoslovakia. åssen er det mulig!? er det mulig i det hele tatt? er det noen som spiller på den serveren som veit om disse folka? isåfall, de må jo være fullspekka med epic gears.. og åssen klasse var det som kunne vært med? Endret 7. desember 2006 av janern21 Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Rekorden er fire personer Stort mer om hvem som var med og ikke vet jeg ikke. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Var en gruppe som 5 mannet på serveren min ja.. Var vel fra guildet CoNT eller noe, er oppløst nå hvertfall Angående epic gear, CoNT var ikke det beste guildet akkurat, så tror ikke de hadde stort mer en bwl og litt AQ gear. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Er ikke noe stort å ta onyxia med lite folk. Det kan sammenlignes med å gå til Scarlet Monestary på lvl60, sånn som det er nå. Outgeared ! Lenke til kommentar
kalken Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 vel det krever nok tonnevis av buffs/pots alt some har mana regen for healern Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 vel det krever nok tonnevis av buffs/pots alt some har mana regen for healern 7444318[/snapback] nah, t3 regen er imba... blir nesten aldri tom på mana Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Hvike klasser var det som var med i 4/5 mans runnet da?? ( Priest druid warrior rogue? / Priest pala/shammy rogue warrior druid? ) de ovenfor har en stor fordel i samma gruppa... buffs buffs buffs... minuset er at de ikke har no mage da.... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har lest og hørt at verdens rekorden i å ta onyxia med minst antal personer er 5 stk! det var en guild fra Drak'thul server, med visnok noen folk fra skjekoslovakia. åssen er det mulig!? er det mulig i det hele tatt? er det noen som spiller på den serveren som veit om disse folka?isåfall, de må jo være fullspekka med epic gears.. og åssen klasse var det som kunne vært med? 7444289[/snapback] old var posta for ganske lenge siden. Lenke til kommentar
jakkle Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Mener det var 2 priests, 1 warrior og 1 rogue som gjor 4mans Onyxia. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=29376 Lenke til kommentar
PcT Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Eneste stresset er egentlig bare phase 2, resten er egentlig ganske lett. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Eneste stresset er egentlig bare phase 2, resten er egentlig ganske lett. 7445057[/snapback] Eneste dps gruppa har i phase 2 er en warrior og en rogue med gun, pluss 2 priester med wand. DET må være helt utrolig kjedelig xD. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Du kan gjøre melee DPS på Onyxia i phase 2.. utrolig at folk ikke vet det enda. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 "Eneste dps gruppa har i phase 2 er en warrior og en rogue med gun" Du vet melee kan løpe under ho å denge på ho? Jeg backstabber som faen på onyxia hvertfall Lenke til kommentar
neoman Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 lol åsen kan meele dpse noe i lufta. alså våpenene er ikke 10 meter lange. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Du kan hoppe og så slå! Jumpkick Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 lol åsen kan meele dpse noe i lufta. alså våpenene er ikke 10 meter lange. 7445644[/snapback] Bare løp inntil sirkelen på bakken under henne når du har hu som target. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Bare løp inntil sirkelen på bakken under henne når du har hu som target. Alt er nok ikke logisk nei... Lenke til kommentar
PcT Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Du kan ikke gjøre white damage, eller kunne ikke når jeg raida for 2måneder siden iallf Men rogues kan SS/EVIS på henne ja. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Rekorden er fire personer Stort mer om hvem som var med og ikke vet jeg ikke. 7444299[/snapback] warrior rogue og 2x priests. roguen stressa fælt med whelps edit; noen hadde skrevet det samme over her:\ Endret 7. desember 2006 av Sink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå