Gå til innhold

Flashing av XBox 360, garanti?

eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Har tenkt til å kjøpe meg en XBox 360, også har jeg lest litt om flashing av DVD-ROM!

Men går det ann å flashe XBox-360 uten at garantien blir brutt?

Altså en måte å lure Microsoft på (A)

7444209[/snapback]

Man må ta DVD-ROM'en ut av 360'en for å få flashet den. Dvs, åpner man 360'en så ryker garantien.

Spillene koster ikke så mye uansett hvis du kjøper de regionfrie (hvis de er på lista over spill du vil ha vel og merke)

play-asia.com har en egen regionfri seksjon.

Spill fra 260 kr og oppover.

Kjøpte selv Rainbow Six Vegas til ca. 330kr med frakt.

Endret av [AH-64]Undead
Lenke til kommentar
Bruker du et eget kit for og åpne opp xboxen, og klarer og få av garantiklistermerket uten og ødelegge det, så bryter du ikke garantien.

Vanskelighetsgraden avgjøres av hvilken dvd-rom du har på din xbox.

Anbefaler og sjekke ut xbox-scene.com

7446369[/snapback]

Eget kit? Hvor får jeg kjøpt dette da:) hadde ikke gjort noe vis du slang inn noen lenker om hvor man får kjøpt det:) og en guide :D

Lenke til kommentar
Bruker du et eget kit for og åpne opp xboxen, og klarer og få av garantiklistermerket uten og ødelegge det, så bryter du ikke garantien.

7446369[/snapback]

Eget kit? Hvor får jeg kjøpt dette da:) hadde ikke gjort noe vis du slang inn noen lenker om hvor man får kjøpt det:) og en guide :D

7446450[/snapback]

En SLIK du tenker på? ;) Men vet ikke om du klarer å redde garantien da med dette? Men kom bare over det da jeg så du hadde laget dette innlegget.

Lenke til kommentar

7446369[/snapback]

7446450[/snapback]

En SLIK du tenker på? ;) Men vet ikke om du klarer å redde garantien da med dette? Men kom bare over det da jeg så du hadde laget dette innlegget.

7447341[/snapback]

Jepp, da åpner du xbox360en uten og få synlige spor på selve kabinettet. Men du har også et klistermerke som du må fjerne og sette på igjen etter flashinga. Har hørt rykte om varmluftpistol\hårføner skal duge mot dette.

Ta et kjapt søk i google :)

Lenke til kommentar
Har flasha noen maskiner , jeg bruker alltid varmluftspistol det har fungert hver gang.

7447875[/snapback]

Du har PM :love:

Hehe Petter! Var det ikke du som hata xbox og alt sånt på ungdomsskolen a? :p

7447980[/snapback]

hehe.. var det da.. Liker mye bedre PlayStation jo, men når har PES kommet i bra versjon til XBOX-360.. så må ha den da ;p

PS! Hadde xbox360 når den ble rls da, men ble solgt etter tja.. 2 dager :innocent:

Andreas hvem ;p ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...