Dorian Gray Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Alt kan forandres, enten av meg eller du kan få PSD-filen. Endret 9. desember 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Kjapt og enkelt forslag/noe til innspirasjon. (den er vektorisert) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Personlig syns jeg SteffyBoy har laget de fineste til nå. Jeg kan desverre ikke prøve meg før i morgen. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Det må jeg si. Her kommer forslagene på løpende bånd. Du begynner virkelig å nærme deg noe nå axzter, det siste forslaget ditt likte jeg godt. Er ikke helt sikker på hvem som har det beste forslaget lenger, faktisk. Steffyboy hadde jo et par kule! Og godt forslag det med "SSF", men jeg er ikke helt sikker på om jeg vil ha det med - eller ikke. Hvis det fortsatt er energi og mot, så er det bare å peise på mer - jeg må la disse synke litt inn Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det må jeg si.Her kommer forslagene på løpende bånd. Du begynner virkelig å nærme deg noe nå axzter, det siste forslaget ditt likte jeg godt. Er ikke helt sikker på hvem som har det beste forslaget lenger, faktisk. Steffyboy hadde jo et par kule! Og godt forslag det med "SSF", men jeg er ikke helt sikker på om jeg vil ha det med - eller ikke. Hvis det fortsatt er energi og mot, så er det bare å peise på mer - jeg må la disse synke litt inn 7464766[/snapback] Finally hehe tatt meg et par forslag nå Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Prøve meg jeg også da.. Blei dårlig ass.. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hmm Mr.SS neste gang du sjekker denne tråden kunne du lagt ut en liste med 1. 2. 3. plass av de som leder foreløbig? Kansje litt om hvorfor du liker de forskjellige, hadde jeg satt pris på, ikke for at jeg håper jeg er på listen men for jeg vil vite litt mer om hva du liker i en logo, slik at jeg kan prøve mer Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Vel, det er et forsøk. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) her er et forsøk på en sigsoft logo.. med sigsoft film firmanavn implementert! Endret 13. desember 2006 av Keltern Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Legg til ein ekstra «S» i namnet so vert det litt betre (Sigssoft). Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Mitt bidrag... Ikke så enkelt som jeg hadde trodd Litt skjønnhetsfeil, men men.. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Leste på første siden at et forslag der ikke var bra nok for et "seriøst foretak". Beklager at jeg nå ligger og ruller rundt på gulvet og gisper etter luft. Først og fremst må du da fatte og begripe, kjære deg, at man kan da ikke plagiere eksisterende filmer, og kalle seg seriøs. Ei heller kan man stjele en beskyttet logo og varemerke, nemlig StarWars, og benytte det til samme faen hva man ønsker. Kall en spade for en spade. Dere er en gjeng med unger som liker å mekke film, kult nok det... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Pittelitt endra på... Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Legg til ein ekstra «S» i namnet so vert det litt betre (Sigssoft). 7494658[/snapback] sorry! :!: Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det er ikkje eg som skal ha logoen, eg berre nemnte det. Kan forresten nemne noko liknande for kezoom: Fjern ein «I». Sigssoft, ikkje Sigissoft. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det er ikkje eg som skal ha logoen, eg berre nemnte det. Kan forresten nemne noko liknande for kezoom: Fjern ein «I». Sigssoft, ikkje Sigissoft. 7495521[/snapback] Ja, skal gjøre det når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Nå skal alt være rett Hva syns dere? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Keep it simple stupid Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jaaa, helt enig med jernlov! De to der var gode, jernlov! Hva synes du om den Mr. SS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå