Gå til innhold

Noen spørsmål om psp, trenger hjelp

Xantix

Anbefalte innlegg

Hei, en venn av meg tilbyr meg en psp. Jeg har fått lånt den noen dager for å prøve den. Han vil ha 3500 kr for den da det følger med:

* psp

* stor veske å ha den i

* vanlig lader

* lader til bil

* usb lader

* usb datakabel

* 2 spill og 2 filmer på umd disk

* høretelefoner (uten "fjernkontroll" skal dette egentlig følge med? i orig. pakken? lastet ned pdf manual og der står det fjernkontroll i pakken til psp som sitter på ledningen til høretelefonene)

* 4 gb minnekort

* en del dvd plater med over 60 psp spil til å spille fra minnekortetl

Tingen er den at han sier at det er en versjon som gjør at man kan kjøre spill som legges på minnekortet, noe ikke nye psp kan. Han nevnte at det er viktig å ikke flashe opp men bruke en form for simulering av nye flash versjon til nyere spill. Foretar man en fysisk flash så må man nedgradere og dette er med 10% risisko for at psp blir ødelagt. Ser at system versjonen som den kjører nå er 2.71 uten at jeg om det er ekte eller simulert versjon. Han sier at det er veldig bra pris for pakken, særlig med tanke på alle spillene, og at det i dag er vanskelig å skaffe en psp som man kan flashe ned og at den jeg får er ferdig flashet så jeg slipper risiko med å gjøre det......

Har prøvd den litt men er ikke imponert over surfe delen. Den klarer jo nesten ikke å åpne en eneste side. Bare litt av noen og det går sykt tregt...... og ikke nok minne feilmelding hele tiden. Er dette et godt kjøp? Er jo snakk om mye penger....

P.S. Setter også pris på tips om bra sider med nyttige ting utviklet til psp, som pdf leser, file manager, kanskje en bedre nettleser etc. Sider dere har god erfaring med og ikke tvilsomme med dårlig programvare som ødelegger enheten.

Endret av Xantix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...