TomJ Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 OK, The Who var helt fantastisk!! 9006870[/snapback] Helt enig med deg der.. Absolutt ukas høydepunkt. Det eneste som trakk ned var alle disse fulle kidsa/voksne som kun gikk rundt og dytta andre. Men ellers var det driitbra Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ah ja, The Who var helt fantastisk! oioioi Men lurte på en ting. Helt på slutten sa Pete Townshend "we'll be back". Det er jo typisk publikumssmiger, men så sjekka jeg turnehjemmesida dems (http://www.thewhotour.com/) Der står det at The who skal spille på quartfestivalen 8/8 - 2008(!!) Er det bare en trykkfeil, eller har Quart bestemt seg for å flytte festivalen for å unngå kollisjoner med Hove og Roskilde? Og har allerde booka The Who?? Er helt sikker på at det ikke sto på hjemmesida før jeg tro nedover for 3 dager siden, ahr de avtalt noe mens de var i kristiansand?? Leser i et intervju med Jørgen Skauge at de allerede er i gang med bookinga til neste års festival.... hmmm Mest sannsynelig en feil på whosida, men likevel.... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 MEW på Quart: Terningkast 5: Det var nærmest høytidsstemning blant Mew -fansen, da den sarte stemmen til Jonas Bjerre fylte Bendiksbukta. 9012024[/snapback] Takk. Det er kun reviews jeg kan se, og anta hvordan det var. Det var en bra konsert, og det synes jeg er greit selv om jeg ikke var der. De skal forresten spille paa Nature Aid eller noe oppe i Nordland. Lenke til kommentar
Ash3s Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 De beste bandene i år var jo CKY,Black Debbath,50 cent,meshugga og Turbonegro,tok jo helt av,fatta ikke vitsen med at quart betalte for knudsen & Ludviksen,var unødvendig. Lenke til kommentar
Xyril Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Sjølve the Who-konserten var enormt bra, men heile arrangementet utanom var heilt forferdeleg. Eg skal aldri tilbake til Quart-festivalen, og eg skal oppfordra alle eg kjenner til ikkje å dra dit. Det var ikkje fleire festivalband att etter at vi kom på ettermiddagen, ettersom vi hadde dagspass, så vi måtte gå att og fram til ulike uhøflige og sure festivalfolk. Etter konserten vart vi av ein eller annan grunn lagd i bakken av ein maktsjuk gorillalivvakt som hadde fælt behov for å syna seg fram for vaktvennane sine. Nei, viss det er slik festivalfolket behandlar handsamer vitjarar, er det slett ikkje galt at dei går ad dundas. Eg vonar Quart-festivalen går konkurs så snart som mogleg, for noko så forferdeleg har eg aldri vore med på, og eg har vore på konsertar. Viss det vert festival på meg neste år, vert det anten Hove eller Roskilde. Endret 7. juli 2007 av Xyril Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå