Gå til innhold

Quarten 2007 - diskusjonstråd

Gaston

Anbefalte innlegg

Kanskje enda litt tidlig, men vi kan jo diskutere rykter og spekulasjoner allerede.

Første rykte ut er at The Who kommer til Kristiansand. Kommer The Who blir det iallefall quarten på meg..

Jeg synes personlig det bare er sunt med litt konkurranse nå som Hovefestivalen vil gå av stabelen i Arendal.

Hva syns dere?

Endret av Gaston
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

The Good, The Bad And The Queen kommer til Quart 07

6649_h099a6cfd50612425baf1_278x120_cu.jpg

Bakmannen til Blur og Gorillaz, bassisten fra The Clash, gitaristen fra The Verve, trommisen i Fela Kuti og Danger Mouse som produsent må vel være selve definisjonen på en supergruppe. Dette er Damon Albarn og gjengens feiring av Englands populærmusikalske historie, fra music hall til afrobeat, reggae og dub, fra punk til britpop.

Det er The Good, The Bad And The Queen som har tatt mesteparten av oppmerksomheten på MySpace den siste tiden. Og forhåndsrapportene lover at det er live denne musikken virkelig kommer til sin rett. Det kan du finne ut selv i Bendiksbukta torsdag 5. juli!

Mer info på quart.no

Lenke til kommentar
Kule artister, men det er det eneste som trekker meg.

Dyr øl/ mat, (stort sett) kjipe folk som drar der, campen er døv og de er mye strengere på drugs.

7448718[/snapback]

Sant det ass...120 for kassa på Roskilde...frister ikke med norske priser lissom...

Dyr øl/ mat, (stort sett) kjipe folk som drar der, campen er døv og de er mye strengere på drugs.

7448718[/snapback]

Det burde de være snillere med? Latterlig...

7459510[/snapback]

Synd at folk ikke kan nyte noen jointer før en konsert...skader ingen...værre med alle de tullingene som drikker seg drita og raver rundt å lager bråk. Men nå skal vi ikke sette igang med en stor diskusjon om hasj her :wee:

Lenke til kommentar

7448718[/snapback]

En kasse øl koster ca dobbelt så mye som på roskilde. Så vidt jeg vet er ikke flasker lov på campen. Vet heller ikke om de selger pils der oppe. Regner ikke med det.

Lenke til kommentar
En kasse øl koster ca dobbelt så mye som på roskilde. Så vidt jeg vet er ikke flasker lov på campen. Vet heller ikke om de selger pils der oppe. Regner ikke med det.

8034782[/snapback]

Dobbel pris og du får ikke nyte øl i campen...Dårlig opplegg...ødelegger hele festivalen for min del...mye av morroa er jo det å sitte i campen og bli skitings...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...