Gaston Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Kanskje enda litt tidlig, men vi kan jo diskutere rykter og spekulasjoner allerede. Første rykte ut er at The Who kommer til Kristiansand. Kommer The Who blir det iallefall quarten på meg.. Jeg synes personlig det bare er sunt med litt konkurranse nå som Hovefestivalen vil gå av stabelen i Arendal. Hva syns dere? Endret 3. juli 2007 av Gaston Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kommer The Who så er jeg definitivt der, men må si Hovefestivalen frister mer siden det visstnok skal bli noe lignende Roskilde. Ikke vært på Quarten enda (kun Roskilde) men jeg har inntrykket av at det er blitt en sossefestival (?) Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Hva da, at quarten er sossefestival? (Hvis det er det du mener så er det delvis riktig... hakke tenkt på det før da men.. vi har en del raddiser vi au da.. ) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jepp. Sitter igjen med det inntrykket av at en stor del av publikum drar til Kristiansand for å bo på hotell. Mao en svak camp. Sett en del bilder fra campen på nyhetene og det var vel ikke akkurat det råeste synet jeg har sett. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Blir kanskje Quart på meg neste år, blir i hvertfall en festival, så får vi se om det blir Roskilde, Quart eller den nye festivalen. Det er litt avhengig av hvem jeg får med meg og hvilke band som spiller. Men The Who er definitivt interessant Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Blir enten Quart eller Hove på meg, må se programmet se ann programmet først. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Quart på meg , kanskje.. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Quart er som alltid, uaktuelt. Hovegreiene høres ok ut, men noe ala Roskilde blir det ikke uansett. Umulig å kopiere Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har tenkt til å dra på Quarten til neste år. Hvor kjøper jeg biletter? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Quart er som alltid, uaktuelt. Hovegreiene høres ok ut, men noe ala Roskilde blir det ikke uansett. Umulig å kopiere 7447642[/snapback] Hvorfor er det uaktuelt? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kule artister, men det er det eneste som trekker meg. Dyr øl/ mat, (stort sett) kjipe folk som drar der, campen er døv og de er mye strengere på drugs. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvor mye var det for kassa på Quarten i fjor? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Kule artister, men det er det eneste som trekker meg. Dyr øl/ mat, (stort sett) kjipe folk som drar der, campen er døv og de er mye strengere på drugs. 7448718[/snapback] Det burde de være snillere med? Latterlig... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ok, med drugs mener jeg hasj. Ja, det syntes jeg de burde vært snillere med. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Bump. Aner ikke om jeg kommer til å dra på noen festivaler i år. Sannsynligvis ikke, men må si at Beastie Boys gjør at jeg får lyst til å dra på Quarten. Men, skulle ikke Hove-festivalen få Slayer og Mastodon? Vanskelig valg, med andre ord. Lenke til kommentar
lashkrs Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 The Good, The Bad And The Queen kommer til Quart 07 Bakmannen til Blur og Gorillaz, bassisten fra The Clash, gitaristen fra The Verve, trommisen i Fela Kuti og Danger Mouse som produsent må vel være selve definisjonen på en supergruppe. Dette er Damon Albarn og gjengens feiring av Englands populærmusikalske historie, fra music hall til afrobeat, reggae og dub, fra punk til britpop. Det er The Good, The Bad And The Queen som har tatt mesteparten av oppmerksomheten på MySpace den siste tiden. Og forhåndsrapportene lover at det er live denne musikken virkelig kommer til sin rett. Det kan du finne ut selv i Bendiksbukta torsdag 5. juli! Mer info på quart.no Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Kule artister, men det er det eneste som trekker meg. Dyr øl/ mat, (stort sett) kjipe folk som drar der, campen er døv og de er mye strengere på drugs. 7448718[/snapback] Sant det ass...120 for kassa på Roskilde...frister ikke med norske priser lissom... Kule artister, men det er det eneste som trekker meg. Dyr øl/ mat, (stort sett) kjipe folk som drar der, campen er døv og de er mye strengere på drugs. 7448718[/snapback] Det burde de være snillere med? Latterlig... 7459510[/snapback] Synd at folk ikke kan nyte noen jointer før en konsert...skader ingen...værre med alle de tullingene som drikker seg drita og raver rundt å lager bråk. Men nå skal vi ikke sette igang med en stor diskusjon om hasj her Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Kule artister, men det er det eneste som trekker meg. Dyr øl/ mat, (stort sett) kjipe folk som drar der, campen er døv og de er mye strengere på drugs. 7448718[/snapback] En kasse øl koster ca dobbelt så mye som på roskilde. Så vidt jeg vet er ikke flasker lov på campen. Vet heller ikke om de selger pils der oppe. Regner ikke med det. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 En kasse øl koster ca dobbelt så mye som på roskilde. Så vidt jeg vet er ikke flasker lov på campen. Vet heller ikke om de selger pils der oppe. Regner ikke med det. 8034782[/snapback] Dobbel pris og du får ikke nyte øl i campen...Dårlig opplegg...ødelegger hele festivalen for min del...mye av morroa er jo det å sitte i campen og bli skitings... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå