GrevRev Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg kjøpte en Plextor 24x10x40x cd-brenner den 27.12.2001. Den har fungert meget tilfredsstillende inntil for kort tid siden. Nå har den bagynt å brenne MEGET sent (over 10 min på 400 Mb). Bufferen hopper opp og ned. Brenningen blir vellykket, men det går som sagt seint, og det går sterkt ut over maskinens generelle ytelse, noe det ikke har gjort før. Det er nå ikke mulig å gjøre noe annet mens man brenner. Hva kan være problemet? Lenke til kommentar
Nasams Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Høres ut som om du får massivt med buffer underrun,så jeg vil er rimelig sikker på at du har et software problem. Mulig det vil hjelpe å installere brenner programmet på nytt igjen. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Har samme brenner og samme problem :sad:.... Men, problemet forsvant forige gang jeg formaterte hd......så jeg kommer til å gjøre det igjen! Lenke til kommentar
GrevRev Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 Jeg re-innstallerte Nero, men har ikke prøvd å brenne igjen. Etter en liten restart fikk jeg en pop-up av clonecd som maste om en driver. Jeg trykket på "ok" og clonecd installerte driveren selv. Kan dette ha noe med problemet å gjøre? I tillegg til å brenne seint, kopierer den også forferdelig seint til hd, og det er heller ikke mulig å spille filmer direkte fra cd, for da lagger det hvert 2-3 sekund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå