techz Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 jeg postet tidligere enn post om servicen på stedet, her er del to: jeg ringer opp: meg: hei jeg lurte på om du kunne sjekke om pakken min er shippa hvis jeg oppgir ordre id? han: ja kom igjen du (med et sukk) jeg: når får jeg email om tracking nummer? han: sikkert i kveld en gang (sukk) jeg: hei Han: hade mektig imponert over den serviceinnstilte holdningen :wink: Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 sikkert fordi jeg og MANGE andre har ringt idag... Når bortimot 400 kjøpere er ivirig på å få kortet sitt før jul så blir det vel slik... Lenke til kommentar
techz Skrevet 17. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2001 Quote: On 2001-12-17 16:11, zemtex skrev:sikkert fordi jeg og MANGE andre har ringt idag... Når bortimot 400 kjøpere er ivirig på å få kortet sitt før jul så blir det vel slik... hehe var ditt shippa ? Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 -Han spurte etter ordrenr. og sa at alle order opp til 1150(noe sånt, husker ikke) var sendt idag... Så min skulle da vært sendt... Får bare vente å se om jeg får mail med sendenr i kveld...........! Må ha det før jul, skal på LAN... Kan ikke komme på LAN med Riva TNT, 16MB..... Solgte GF2MX samme kveld som jeg bestilte Daytona'n...litt risikablet, men men Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 No sign of the track no...! Det skulle komme sende bekreftelse i kveld...Hmmmm, jeg føler meg provosert...! Hvis ikke det er kommet noe når jeg kommer fra arbeid i mårra, vil Topline få (minst) en sinnatlf.... Lenke til kommentar
fl0ffy Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Hmm, Må virkelig si at jeg sitter igjen med et helt annet inntrykk av topline... De ringte meg i dag tidlig og fortalte meg at kortet ikke ville rekke frem til jul og spurte meg om jeg kunne stikke innom Lillestrøm og hente kortet hvis jeg ville ha det før jul. Selvsagt orket jeg ikke å dra til Lillestrøm så jeg fortalte dem at det ikke var noe problem, kortet fikk komme når det kom. Senere på dagen ringte de meg og fortalte at de hadde fått til en avtale med et budfirma med det resultat at jeg får kortet levert til meg på jobb i morgen formiddag. Makan til topp service har jeg i allefall aldri opplevd å få fra en nettbutikk..... Lenke til kommentar
techz Skrevet 17. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2001 Quote: On 2001-12-17 22:05, zemtex skrev:No sign of the track no...!Det skulle komme sende bekreftelse i kveld...Hmmmm, jeg føler meg provosert...!Hvis ikke det er kommet noe når jeg kommer fra arbeid i mårra, vil Topline få (minst) en sinnatlf.... joa skulle få tracking nummer i kveld jeg og, men ikke faen om det kommer. Provosert errrgh .. Lenke til kommentar
pal.carlsen Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Quote: On 2001-12-17 22:48, techz skrev: Quote: On 2001-12-17 22:05, zemtex skrev: No sign of the track no...! Det skulle komme sende bekreftelse i kveld...Hmmmm, jeg føler meg provosert...! Hvis ikke det er kommet noe når jeg kommer fra arbeid i mårra, vil Topline få (minst) en sinnatlf.... joa skulle få tracking nummer i kveld jeg og, men ikke faen om det kommer. Provosert errrgh .. Eh, dere er ikke litt vel enkle å provosere nå da? Bare fordi de har vært rævva på service tidligere så må det være mulig å forsøke å begynne på ny frisk. Synes enkelte av disse postingene smaker litt av at dere "ønsker" å bli irritert. Det virker jo faktisk som om denne butikken forsøker å være gode på service :0 Hvor mange andre nettbutikker som komplett og databutikken har dere opplevd forsinkelser med ? Aaallldri vært med på at bestillte varer blir forsinket noe sted jeg i alle fall, særlig ikke i julen :wink: Når det er sagt er det selvsagt viktig at rævva service erfaring blir påpekt her, men forutinntatthet kan jeg spare meg for. Pål _________________ Ask me no questions and I'll tell you no lies. -Ali G [ Denne Melding var redigert av: PålPot på 2001-12-18 13:52 ] Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Pratet med Topline idag, og grunnen til at det ikke er sendt ut "sendebekreftelse" til kundene er at datasystemet er delvis knekt....... De må skrive ut pakkene for hånd... :- Men får bare håpe på at det hain "dude'n" sa igår var rett at alle ordrer opp til nr1150 var garantert send.... Lenke til kommentar
techz Skrevet 18. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2001 Quote: Eh, dere er ikke litt vel enkle å provosere nå da? Bare fordi de har vært rævva på service tidligere så må det være mulig å forsøke å begynne på ny frisk. Synes enkelte av disse postingene smaker litt av at dere "ønsker" å bli irritert. Det virker jo faktisk som om denne butikken forsøker å være gode på service :0 Hvor mange andre nettbutikker som komplett og databutikken har dere opplevd forsinkelser med ? Aaallldri vært med på at bestillte varer blir forsinket noe sted jeg i alle fall, særlig ikke i julen :wink:Når det er sagt er det selvsagt viktig at rævva service erfaring blir påpekt her, men forutinntatthet kan jeg spare meg for.Pål heisann pål jeg har ivertfall ikke vært borti webshopper som juger meg midt oppi tryne .. ringte i går, jada pakken var sendt, ringer igjen i dag, tjaaa den blir sannsynlighvis sendt i morra ikke drit deg ut mer nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå