andypandy Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Dette var jo helt latterlig. Har X360 og spiller på den, men dette er å gå over streken hvis du absolutt er så inbitt konsoll freak. Klarer ikke bestemme meg over hva jeg liker best jeg.. PS3 har sine titler og X360 titler. Når MGS 4 kommer, og kronasjen er perfekt blir det nok ps3 på meg og.. Noen problemer må de jo ha, forøvrig synes jeg kamera mannen hørtes ut som Arnie i "Whats Eating Gilbert Grape/Hva er feiler det Gilbert Grape" .. Den med leonardo di Caprio og Jonny Depp.. Spesielt måten han sier "More power!! .... More power..!" Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Synes det er morsomt å se hvor opprørte folk blir over slike klipp, skjønner dere ikke at det er akkurat det han vil oppnå? Lenke til kommentar
Eagle_T Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 tipper dette er en sonyfanboy, som vil gjøre narr av de som ødelegger ps3ene sine. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Men.... det er ikke sløkkt å ødelegge konsoller. Å ødelegge mat, vann, eller varme klær er sløkt, fordi det er ting det finnes folk som trenger. Å ødelegge konsollet er moro, fordi det er noe alle vil ha men ingen trenger. 7444275[/snapback] Sa eg at noen trenger konsoller? Forskjeller på å ha lyst på ein konsoll å trenge den. Og eg er enig ned deg ang. det andre du sier. Men dette har ingenting med saken å gjøre og er bare noe du drar inn i tråden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Alt folk får seg til å gjere for å kome i søkelyset. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Men.... det er ikke sløkkt å ødelegge konsoller. Å ødelegge mat, vann, eller varme klær er sløkt, fordi det er ting det finnes folk som trenger. Å ødelegge konsollet er moro, fordi det er noe alle vil ha men ingen trenger. 7444275[/snapback] Sa eg at noen trenger konsoller? Forskjeller på å ha lyst på ein konsoll å trenge den. Og eg er enig ned deg ang. det andre du sier. Men dette har ingenting med saken å gjøre og er bare noe du drar inn i tråden. 7445965[/snapback] Bare en kommentar til det du sa om at det er sløkkt å ødelegge konsoller. Lenke til kommentar
.dat Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Man fikk jo aldri sett selve konsolen. Garantert en tom boks. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det motsatte av å elske er ikke hat. Det er likegyldighet. Er man orntli' fanboy, bryr man seg ikke om andre konsoller. Jeg har svaret, som vanlig. Eller hur? Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Alle fanboys er tragiske. Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Må jo ha vært en parodi.,. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det motsatte av å elske er ikke hat. Det er likegyldighet. 7447009[/snapback] Forklar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det motsatte av å elske er ikke hat. Det er likegyldighet. 7447009[/snapback] Forklar 7448011[/snapback] Love Antonym of hate (Sense 1) =>hate, hatred Main Entry: lovePart of Speech: noun 1 Definition: adoration Antonyms: hate Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 For en taper Egentlig bare trist. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det motsatte av å elske er ikke hat. Det er likegyldighet. 7447009[/snapback] Forklar 7448011[/snapback] Ikke hørt den frasen før..? Det er jo sant da. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det motsatte av å elske er ikke hat. Det er likegyldighet. 7447009[/snapback] Forklar 7448011[/snapback] Love Antonym of hate (Sense 1) =>hate, hatred Main Entry: lovePart of Speech: noun 1 Definition: adoration Antonyms: hate 7448181[/snapback] Her står det jo faktisk at det motsatte av å elske er å hate da... Burde kanskje føre på "Antonyms: Indifference" Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Var det eg ville fram til, siterte feil person. Lenke til kommentar
baosen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det er ikke noe PS3 inni den. Kastet var høyt (kanskje han var sterkt) og PS3 er jo på 5kg. Andre tingen er at PS3en ville ikke sprette etter den hadde landet som på den klippet. Boksen så VELDIG lett ut. Så den Xbox-fanboyen har sikker en smule "I love PS3, that's why I pre-ordered". lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå