Gå til innhold

Fanboyism når nye høyder.


lektroluv

Anbefalte innlegg

Dette var jo helt latterlig. Har X360 og spiller på den, men dette er å gå over streken hvis du absolutt er så inbitt konsoll freak. Klarer ikke bestemme meg over hva jeg liker best jeg.. PS3 har sine titler og X360 titler. Når MGS 4 kommer, og kronasjen er perfekt blir det nok ps3 på meg og..

 

Noen problemer må de jo ha, forøvrig synes jeg kamera mannen hørtes ut som Arnie i "Whats Eating Gilbert Grape/Hva er feiler det Gilbert Grape" .. Den med leonardo di Caprio og Jonny Depp.. Spesielt måten han sier "More power!! .... More power..!" :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men.... det er ikke sløkkt å ødelegge konsoller. Å ødelegge mat, vann, eller varme klær er sløkt, fordi det er ting det finnes folk som trenger. Å ødelegge konsollet er moro, fordi det er noe alle vil ha men ingen trenger.

7444275[/snapback]

 

Sa eg at noen trenger konsoller? Forskjeller på å ha lyst på ein konsoll å trenge den. Og eg er enig ned deg ang. det andre du sier. Men dette har ingenting med saken å gjøre og er bare noe du drar inn i tråden.

Lenke til kommentar

Men.... det er ikke sløkkt å ødelegge konsoller. Å ødelegge mat, vann, eller varme klær er sløkt, fordi det er ting det finnes folk som trenger. Å ødelegge konsollet er moro, fordi det er noe alle vil ha men ingen trenger.

7444275[/snapback]

 

Sa eg at noen trenger konsoller? Forskjeller på å ha lyst på ein konsoll å trenge den. Og eg er enig ned deg ang. det andre du sier. Men dette har ingenting med saken å gjøre og er bare noe du drar inn i tråden.

7445965[/snapback]

Bare en kommentar til det du sa om at det er sløkkt å ødelegge konsoller.

Lenke til kommentar
Det motsatte av å elske er ikke hat. Det er likegyldighet.

7447009[/snapback]

Forklar :)

7448011[/snapback]

 

Love

Antonym of hate (Sense 1)

=>hate, hatred

Main Entry:  love

Part of Speech:  noun 1

Definition:  adoration

Antonyms:  hate

:p

7448181[/snapback]

 

Her står det jo faktisk at det motsatte av å elske er å hate da... ;) Burde kanskje føre på "Antonyms: Indifference" :)

Lenke til kommentar

Det er ikke noe PS3 inni den. Kastet var høyt (kanskje han var sterkt) og PS3 er jo på 5kg. Andre tingen er at PS3en ville ikke sprette etter den hadde landet som på den klippet. Boksen så VELDIG lett ut.

 

Så den Xbox-fanboyen har sikker en smule "I love PS3, that's why I pre-ordered". lol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...