Gå til innhold

Fanboyism når nye høyder.

lektroluv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja eg tviler litt på at konsollen faktisk var tilstede. Litt av tilfredstillelsen hadde jo vert å vist frem restene isåfall. Uansett er det sløkkt å ødelegge konsoller eller det det måtte vere. Finnes folk som faktisk har lyst på disse gromsakene.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Ja eg tviler litt på at konsollen faktisk var tilstede. Litt av tilfredstillelsen hadde jo å vist frem restene isåfall. Uansett er det sløkkt å ødelegge konsoller ellr det det måtte vere. Finnes folk som faktisk har lyst på disse gromsakene.

7444182[/snapback]

Tviler litt?

Fra hukommelsen(Videoen ble først lagt ut rundt launch, så det er litt lenge siden jeg så den):

Sjekk ut kastet. Ser den mannen ut som han kan kaste en Ps3 så lett? Han er ingen Hulk Hogan, og Ps3 er tung.

Så sagingen. Hva skjer når man går fra å sage papp til å sage metal? Det første vil være at lyden forandres. Det andre ville være at det slutter å komme pappfliser flygende, og begynner å komme gnister. Det tredje ville være at boksen ville beveget på seg, med mindre den var spent fast.

Og i tillegg så er det jo det dårlige skuespillet(Kameramannes konstante "HA-HA!", f.eks).

Men.... det er ikke sløkkt å ødelegge konsoller. Å ødelegge mat, vann, eller varme klær er sløkt, fordi det er ting det finnes folk som trenger. Å ødelegge konsollet er moro, fordi det er noe alle vil ha men ingen trenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...