Tafsen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Eg er komt til det oppdraget der du skal ta over båten(er vel nr 4 eller 5), det første oppdraget frå terroristane. Etter kvart får eg beskjed om å drepe heile mannskapet på båten. Men no har eg leita i ein time over alt(trur eg) etter den siste personen. Nokon som veit kvar han kan gjøyme seg? Kan det være kapteinen? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Ja På bakdekket er de en luke som er åpen etter at du har drept resten av folkene. Den er i nærhete av trappen opp til heli-plattformen på babord side. edit: liten vits i å quote. Endret 7. desember 2006 av NgZ Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Den er ikkje åpen =\ Eg har leita over alt, men fin ikkje "last man standing" Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Den er ikkje åpen =\ Eg har leita over alt, men fin ikkje "last man standing" 7444046[/snapback] Sikker? Den er IKKE på heliplattformen, men nede på dekket.Da jeg spilte gjennom denne levelen fucka lagringen seg opp, og jeg hadde plutselig ikke godkjentt alle målene jeg hadde fullført, så jeg måtte ta hele levelen på nytt. Da skal det være en luke på dekk. Mulig den ikke var åpen, men den kan i så fall åpnes. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hehe, husker jeg også leita endel her... men så tok jeg bare opp 3D kartetet, og da fant jeg jo han med det samme ;P Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg hadde det problemet en gang, men det viste seg at alle sammen var død, det var bare Emile som ikke hadde fått det med seg. Var bare å gå ned luka, så var alt i orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå