JanBe Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei! Jeg har et msi K8N Neo4 Premium 1.0 hovedkort. Jeg har i dag en AMD Athlon 64 3500+ prossessor på 939 sokkel. Jeg ønsker å oppgradere denne til AMD Athlon 64 X2 4600+ på 939 sokkel. Men først må jeg oppgradere Bios. Dette har jeg store problemer med. Jeg har lastet ned riktig Bios og lagt denne i en mappe på C: som jeg kaller test: slik bruksanvisningen sier jeg skal gjøre. Jeg har laget en MS-dos oppstartdiskett for WinXP. Starter opp pcen med denne og kommer inn i A: slik jeg skal følger bruksanvisningen til jeg kommer over i C: men så kommer jeg ikke lenger. Når jeg så etter mange forsøk kjører DIR på C: så lister pcen opp alle filene som finnes på Disketten i A: og ikke filene som ligger på harddisk C: som den skulle gjort. Noen som har noen ide om hva jeg kan gjøre feil?? Her er litt fra bruksanvisningen 7. When you get the A:\ prompt, type the following sequence: C: <enter> cd\test <enter> C:\test> awdfl855a BIOS file Jeg skriver A:\ prompt C: <enter> men når jeg skriver inn cd\test <enter> så får jeg bare opp bad kommand eller lignende. Noen tips? JanBe Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Her er litt fra bruksanvisningen 7. When you get the A:\ prompt, type the following sequence: C: <enter> cd\test <enter> C:\test> awdfl855a BIOS file Jeg skriver A:\ prompt C: <enter> men når jeg skriver inn cd\test <enter> så får jeg bare opp bad kommand eller lignende. Noen tips? JanBe 7443948[/snapback] du skal ikke bruke slash..... skriv: cd test Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå