fjellgeitamorten Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jaha.... hehe.....dagen kom og dagen gikk . Ja, jeg vet....ting tar dobbelt så lang tid som beregnet . Håper du ble ferdig til tirsdag Lenke til kommentar
Crossy Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Javel ja, ser ut som om diskusjon.fikk seg et problem før i dag? Den klikka fullstendig hos meg i alle fall. Og det måtte typisk ver rett før jeg trykkte "legg til svar". Jeg skrev en god del før i dag om denne Focal-subben, kort oppsumert så kan jeg skrive det om igjen: Jeg er veldi fornøyd med Focal subben, den slår kraftig og har punch der musikken "sier" det skal være punch Nå bruker jo jeg en Focal Power 1.800 forsterker og en Audison 0,8 Fahrad kondensator til å drive den, hvordan andre forsterkere takler oppgaven, vet jeg ingenting om =) Så jeg kan på det sterkeste anbefale denne subben, det eneste som er litt negativt med subben, er måten grillen er lagt til. Det er lagt stoff på ei plate, så når subben blåser mye luft ut, så vibrerer stoffet imot platen, og skaper litt lyd. Men det skal nok ordne seg ved bruk av noe lim eller lignende. Så løp å kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå