Sharagoz Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei Skal kjøpe ny mus. Har brukt ms intellimouse explorer et par år men den tok etter hvert kvelden pga. for mange mist i golvet. Vurderte å kjøpe en ny intellimouse, men kommer nå til å kjøpe MS Habu siden jeg har hørt mange lovord. Lurte på om jeg også skulle skaffe meg en icemat i samme slengen. Da blir spørsmålet: Fungerer MS Habu godt sammen med Icemat 2nd. edition? Er farge av betydning? Har sett folk klage på at diverse lasermuser fungerer dårlig på icemat, men jeg har også sett folk som sier at habu+icemat er konge. Noen som har førstehånds kjenskap til dette? (pun intended ) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har prøvd, og over middels raske bevegelser gjør at musen henger seg. Kan hende dette blir opprettet med oppgradering av firmware, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Har brukt denne kombinasjonen i noken måna no og eg har vert veldig fornøgd, men i det siste har musen "hengt igjen" ved veldig kjappe bevegelser... kan det være musematta also? ingen ting å stille på i driveren som kan fikse dette? EDIT: Har nettopp installert nyeste drivere og problemet var borte :!: Endret 8. mars 2007 av PanzerLoco Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ligg unna Habu, kjøp en DeathAdder i stedenfor. Jeg kan ikke komme på et eneste godt argument for å kjøpe en Habu, etter at Razer lanserte DeathAdder... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 200 DPI mer og dedikerte DPI-switchere Men det er ikke rare grunnen til å kjøpe Habu, nei. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 200 DPI mer og dedikerte DPI-switchere Men det er ikke rare grunnen til å kjøpe Habu, nei. 8120636[/snapback] 200 DPI er kun en forskjell på papiret. I praksis vil man aldri merke forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå