Howard Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Snedige greier.. Ikke så lett å svare på uten å søke litt hvertfall.. hehe Nytt kabinett hadde vært kjekt Lenke til kommentar
Mit Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ikke det peneste kabinettet jeg har sett men det er av aluminium og det liker jeg, uansett bedre enn det greiene jeg har nå så rydder likegodt ut all hardwaren og gjør den klar for et nytt kabinett med en gang jeg Venter ved postkassa Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Stress testing av artikkelsøkingen det her eller? Lenke til kommentar
chil Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 savner den julekalenderen når det var tilbud jeg. Er vel 2 år siden, men husker den som det var just. Det var alltid veldig spenndene hva som ble tilbud. Håper noe slik kommer igjen Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Tilbuda var bedre ja, dette er jo bare tragisk. Øydlegger alle julestemningen! Lenke til kommentar
Paska Kakka Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Gi oss tilbudskalenderen tilbake Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 yey for tilbudskalender! hmm... kabinett er ikke hva jeg trenger. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Synes folk skal være fornøyd med julekalender jeg... Dessuten har jo flere av nettbutikkene egne tilbudskalendere (takk Netshop, for at dere satte ned prisen på Shure E3g med 400,- når jeg håpet som mest at noe slikt skulle skje ) Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Nytt kabinett? Ja takk! Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg syntes julekalendere med premie er helt topp, spesielt siden jeg vant en M600i mobiltelefon her om dagen på en annen kalender En ting kommer i alle fall tydelig frem ved dagens luke. Artikkelsøket i HW.no er noe snåle greier. Selv med en lang søkestreng får jeg treff på alt fra spill til mobiltelefoner osv, men ikke testartikkelen oppgaven viser til. Da må jeg bla meg gjennom mange sider med urelaterte treff. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Syns det er alt for lette spørsmål jeg... Mvh, Erlend Lenke til kommentar
McKack Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ja og jeg synes de er enda enklere enn du synes... Slutt å liksom-briefe Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ja og jeg synes de er enda enklere enn du synes... Slutt å liksom-briefe 7446655[/snapback] Liksom-briefe ? Mulig at jeg brukte feil smiley der da.. Og ja, jeg syns spørsmålene er for enkle. Men det er vel slik at alle skal ha en mulighet til å delta, og ikke bare for "nerder". Mvh, erlend Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Altfor enkelt i dag Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Noen andre som har merket at hvis du går på Tester->Kabinetter, så står ikke In-Win under "for produsenter"... Lenke til kommentar
phex Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 2 spørsmål angående julekalenderen: 1) Får man beskjed per e-post hvis man vinner? 2) Er det det samme om alle i familien er med i trekningen via den samme datamaskinen? Man blir ikke tatt for juks da? Eller er det maks 1 person per maskin? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 2 spørsmål angående julekalenderen: 1) Får man beskjed per e-post hvis man vinner? 2) Er det det samme om alle i familien er med i trekningen via den samme datamaskinen? Man blir ikke tatt for juks da? Eller er det maks 1 person per maskin? 7448609[/snapback] Blir vel det samme om en persone bruker samme maskin som deg, eller en annen maskin på det samme nettet. Samme ip-adresse vil bli registrert. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Vil det bety at alle som sender svar fra en bedriftsnettverk som har 1 ekstern IP adresse for flere hundre brukere blir diskvalifisert? Lenke til kommentar
kennethx Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Vil det bety at alle som sender svar fra en bedriftsnettverk som har 1 ekstern IP adresse for flere hundre brukere blir diskvalifisert? 7448772[/snapback] Det lurer jeg også på. Begge scenario er aktuellt for meg, både på jobb og hjemme er det mange brukere på samme eksterne IP. WTB IPv6 revulusjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå