Niqābninja Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Finnes det virkelig oppblåsbare sauer på kondomeriet? 7465017[/snapback] Jepp, oppblåsbar gris óg. Kjøpte te kompis i fjor Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Trodde jeg skulle komme å overraske, har du glemt meg? 7465900[/snapback] Du skal det Med det er Off Topic Så vi diskuterer ikke det her Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) eller dere kan gjøre det letteste, som i mitt tilfelle, bare utstyre dama med visakortet ditt, og gi henne beskjed om kjøpe noe til seg selv. Så får hun jo se hva hun har samvittighet til å svi av. 7467831[/snapback] Blodbanken dagen etter da.. Hehe.. Men for de som er nyforelsket passer det seg ikke med smykker osv.. Blir for drøyt.. Er vel ingen som vet om et sted der de muligens selger dyne og putetrekk i AC/DC?(eller andre ac dc ting) Helst i bergen da Funker fett til besteveninnen min :!: Eller kanskje dere har noen andre ideer? Endret 10. desember 2006 av mX_D Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Blodbanken dagen etter da.. Hehe.. Men for de som er nyforelsket passer det seg ikke med smykker osv.. Blir for drøyt.. Er vel ingen som vet om et sted der de muligens selger dyne og putetrekk i AC/DC?(eller andre ac dc ting) Helst i bergen da Funker fett til besteveninnen min :!: 7468774[/snapback] Det er vel nå jeg skal vise den flotte avataren min Men vet dessverre ikke om slike steder. Mulig du finner noe online et sted da, men da har du den hersens tollen å slite med :/ Voldsomme smykker og greier blir litt mye om en er nyforelsket. Gå heller for en personlig gave det ligger litt tankevirksomhet bak. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 ja det jeg og tenkte.. Men kan jo feks kjøpe et vennskapssmykke til besteveninnen min? Sånt halvt hjerte elns Funker det.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 I fjor jul kjøpte jeg dama mi en del småting...enkelte produkter fra the body shop o.l., men hovedgaven var en ipod mini med inskripsjon på baksida. Den likte hun veldig godt. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 I fjor jul kjøpte jeg dama mi en del småting...enkelte produkter fra the body shop o.l., men hovedgaven var en ipod mini med inskripsjon på baksida. Den likte hun veldig godt. 7470250[/snapback] Fin gave! om jeg tørr spørre, hva var inskripsjonen? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Trenger hjelp til valg av gave jeg Hun sier hun ikke vil ha noe.. For hun syntes det er så vanskelig å finne på noe til meg.. Jeg har jo lyst til å gi henne noe da.. men jeg må si som henne. . at det er venskelig Lenke til kommentar
Azubi Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg kjøpte en bamse som jeg hadde laget selv (med Gandalf-kostyme og kilt) og et bilde av en drage som jeg hadde fått en i klassen til å tegne. Jeg antar jeg har anskaffet meg noen ekstrapoeng for det, i og med at han elsker drager og alt som har med Ringenes Herre og fantasy å gjøre:D Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 I fjor jul kjøpte jeg dama mi en del småting...enkelte produkter fra the body shop o.l., men hovedgaven var en ipod mini med inskripsjon på baksida. Den likte hun veldig godt. 7470250[/snapback] Fin gave! om jeg tørr spørre, hva var inskripsjonen? 7477804[/snapback] Det er lov å spørre, vettu. "You're my endless love. 04.07.05" Det er datoen da vi forlova oss. Jeg husker godt da jeg ba om å få den inskripsjonen. Gullsmeden sa "Det er da ikke en uendelig kjærlighet, kun 4 gigabyte". Morsom fyr. Lenke til kommentar
tommy_90 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 det jeg har tenkt til dama: Kjøpe en bamse(teddybjørn eller no) legge et kjede rundt halsen på bamsen, teipe fast en rose til hånda på bamsen å pakke den inn i en stoooor pappeske. Da blir a på gråten vøtt;) Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 I fjor jul kjøpte jeg dama mi en del småting...enkelte produkter fra the body shop o.l., men hovedgaven var en ipod mini med inskripsjon på baksida. Den likte hun veldig godt. 7470250[/snapback] Fin gave! om jeg tørr spørre, hva var inskripsjonen? 7477804[/snapback] Det er lov å spørre, vettu. "You're my endless love. 04.07.05" Det er datoen da vi forlova oss. Jeg husker godt da jeg ba om å få den inskripsjonen. Gullsmeden sa "Det er da ikke en uendelig kjærlighet, kun 4 gigabyte". Morsom fyr. 7487108[/snapback] hehe, ja men det var jo lett en fin gave! Lenke til kommentar
edonis Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 I og med at enkelte overanalyserer gaver (og da sikter jeg vel egentlig mest til kvinner) så trenger jeg litt hjelp. Vi er ikke sammen (foreløpig hvertfall), men jeg liker hun godt og vi er såkalt på dealern antar jeg. Noen ideer til gave som forteller hun at jeg liker henne og bryr meg om henne, som er søtt, men uten å gå "over the top" eller at jeg overanstrenger meg/ føler jeg må "kjøpe meg til kjærlighet"? Takker for svar Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Skaff henne en personlig gave, jeg tror det viser at du bryr deg om henne, og har hørt etter på hva hun har sagt. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Gi henne en fin middag og noen røde roser Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Jeg kjøpte henne et smykke til henne, selv om jeg egentlig ikke fatter hvorfor jenter helst vil ha blingbling Gadd ikke rive opp papiret og ta bilde så tok bare det fra annonsen. Det er ikke gull alt som glitrer, men her er det både gull og diamant Endret 13. desember 2006 av Xmir Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg kjøpte en ring idag, mest fordi det var det hun sa at hun ønsket srg mest. Ikke en av de dyreste da, fikk 500kr av mutter å handle for idag, og jeg skulle kjøpe noen andre ting også. Her er det mer "tanken som teller" da. Hvorfor skal ikke nyforelskede par gi smykker til hverandre? Vi har vært sammen i 3 måneder (på juleaften faktisk) og begge fant vel ut at vi skulle innom gullsmeden. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Den her kjøpte jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå