Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Julegava til dama/typen i år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eller dere kan gjøre det letteste, som i mitt tilfelle, bare utstyre dama med visakortet ditt, og gi henne beskjed om kjøpe noe til seg selv. Så får hun jo se hva hun har samvittighet til å svi av.  :)

7467831[/snapback]

Blodbanken dagen etter da.. Hehe..

Men for de som er nyforelsket passer det seg ikke med smykker osv.. Blir for drøyt..

Er vel ingen som vet om et sted der de muligens selger dyne og putetrekk i AC/DC?(eller andre ac dc ting) Helst i bergen da :p Funker fett til besteveninnen min :!:

Eller kanskje dere har noen andre ideer? :dribble:

Endret av mX_D
Lenke til kommentar
Blodbanken dagen etter da.. Hehe..

Men for de som er nyforelsket passer det seg ikke med smykker osv.. Blir for drøyt..

Er vel ingen som vet om et sted der de muligens selger dyne og putetrekk i AC/DC?(eller andre ac dc ting) Helst i bergen da :p Funker fett til besteveninnen min  :!:

7468774[/snapback]

Det er vel nå jeg skal vise den flotte avataren min :w00t:

Men vet dessverre ikke om slike steder. Mulig du finner noe online et sted da, men da har du den hersens tollen å slite med :/

Voldsomme smykker og greier blir litt mye om en er nyforelsket. Gå heller for en personlig gave det ligger litt tankevirksomhet bak.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en bamse som jeg hadde laget selv (med Gandalf-kostyme og kilt) og et bilde av en drage som jeg hadde fått en i klassen til å tegne.

Jeg antar jeg har anskaffet meg noen ekstrapoeng for det, i og med at han elsker drager og alt som har med Ringenes Herre og fantasy å gjøre:D

Lenke til kommentar
I fjor jul kjøpte jeg dama mi en del småting...enkelte produkter fra the body shop o.l., men hovedgaven var en ipod mini med inskripsjon på baksida. Den likte hun veldig godt. :)

7470250[/snapback]

Fin gave!

om jeg tørr spørre, hva var inskripsjonen?

7477804[/snapback]

Det er lov å spørre, vettu. "You're my endless love. 04.07.05" Det er datoen da vi forlova oss. Jeg husker godt da jeg ba om å få den inskripsjonen. Gullsmeden sa "Det er da ikke en uendelig kjærlighet, kun 4 gigabyte". :D Morsom fyr.

Lenke til kommentar
I fjor jul kjøpte jeg dama mi en del småting...enkelte produkter fra the body shop o.l., men hovedgaven var en ipod mini med inskripsjon på baksida. Den likte hun veldig godt. :)

7470250[/snapback]

Fin gave!

om jeg tørr spørre, hva var inskripsjonen?

7477804[/snapback]

Det er lov å spørre, vettu. "You're my endless love. 04.07.05" Det er datoen da vi forlova oss. Jeg husker godt da jeg ba om å få den inskripsjonen. Gullsmeden sa "Det er da ikke en uendelig kjærlighet, kun 4 gigabyte". :D Morsom fyr.

7487108[/snapback]

hehe, ja men det var jo lett en fin gave!

Lenke til kommentar

I og med at enkelte overanalyserer gaver (og da sikter jeg vel egentlig mest til kvinner) så trenger jeg litt hjelp. Vi er ikke sammen (foreløpig hvertfall), men jeg liker hun godt og vi er såkalt på dealern antar jeg. Noen ideer til gave som forteller hun at jeg liker henne og bryr meg om henne, som er søtt, men uten å gå "over the top" eller at jeg overanstrenger meg/ føler jeg må "kjøpe meg til kjærlighet"?

Takker for svar ;)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte henne et smykke til henne, selv om jeg egentlig ikke fatter hvorfor jenter helst vil ha blingbling :hmm:

Gadd ikke rive opp papiret og ta bilde så tok bare det fra annonsen.

Smykke.jpg

Det er ikke gull alt som glitrer, men her er det både gull og diamant :cool:

Endret av Xmir
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en ring idag, mest fordi det var det hun sa at hun ønsket srg mest. Ikke en av de dyreste da, fikk 500kr av mutter å handle for idag, og jeg skulle kjøpe noen andre ting også.

Her er det mer "tanken som teller" da.

Hvorfor skal ikke nyforelskede par gi smykker til hverandre? Vi har vært sammen i 3 måneder (på juleaften faktisk) og begge fant vel ut at vi skulle innom gullsmeden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...