Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Julegava til dama/typen i år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenker på å kjøpe den nintendo wii til samboeren min siden han har så lyst på den. Nå vet jeg ikke om jeg kommer til å få tak i en før den blir utsolgt,for den kommer ikke ut før i morgen? Har prøvd å få med meg det han maser om...hehe...og så vet ikke jeg om jeg vil gi han en så dyr gave,da jeg ikke liker at han bruker så masse penger på meg,og tror det går litt andre vegen også...hvis det ikke blir det,blir det vel et dataspill eller noe. Han er supernerd og ønsker seg for det meste datating eller spill...

Lenke til kommentar

Vel,. det som er kjipt hvis du gir ham en spillekonsoll er at han garantert kommer til å spille det.

 

Det som jeg tror hadde slått an, var et gave kort på deg. Skriv litt småfrekke ting du kan gjøre, som å posere naken på pc'en hans eller noe :cool:

Hehe, bare bruk fanatsien din.

 

Personlig skal jeg gi dama en parfyme til bursdagen. en parfyme hun hadde for 3 år siden, men som er gått ut av produksjon. Så jeg har lett lenge og endelig fått fatt i en butikk som kunne ringe inn å bestille en kasse bare fordi jeg letet etter den :D

 

Den heter Burberry Weekend :)

Lenke til kommentar

Takk for tipset :) men det er ingen problem å finne gaver til han egentlig. Og slike gavekort på meg får han til vanlig og i julekalenderen som jeg har laget. Det gjør meg ingenting at han spiller. Det er jo lidenskapen hans og han spiller allerede i klan og sånn så det er jeg vant til. Det ser ut som det blir vanskelig med nintendo wii uansett. Har ringt rundt til butikkene og de tar ikke inn så mange, og de regnet med det ble kø utenfor om morgenen så det ble først til mølla. Jeg har eksamen til kl 15. i morgen og da er det vel for sent.

Lenke til kommentar

Flott idé denne tråden her.

 

Selv vet jeg ærlig talt ikke. Har som tidligere nevnt (i en annen tråd) handlet inn enden smykker og slikt tidligere med stor suksess, men nå har seg slik at jeg hun skal få en forlovelsesring om en drøy uke, og da ser jeg ikke helt poenget med å gi henne mer smykker nå.

 

Hun ønsker seg en personlig ting sier hun. Egentlig ønsker hun seg ikkenoe, kun meg - men det skjønner jeg jo selvsagt er en hvit løgn. Flott at hun ønsker seg meg, men "alle" har noe annet de ønsker seg også - spørsmålet er bare _hva_.

 

Har tenkt på ny mobiltelefon siden hun trenger det, men har slått det fra meg. Ønsker å gi henne noe litt mer personlig, som en spaweekend (med meg selvsagt :p), eller en tur til Roma/Paris. Dette ser ut til å bli litt vel dyrt, så det må gjøres på et senere tidspunkt.

 

Tenkte kanskje å invitere henne med på en shoppingtur til Warszawa for å se litt der (hun er polsk), så vi får se. For å være ærlig har jeg ingen som helst anelse om hva jeg skal kjøpe til henne på nårværende tidspunkt :/

 

edit: derfor skal jeg selvsagt holde øye med denne tråden for å se om det kommer noen tips jeg kan bruke også :)

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
.. Jeg har ingen tips, men spm :p

 

..Hva kan man gi til typen dersom man bare har vært sammen non uker på julaften?

Kan jo ikke være veldig personlig ettersom det ikke har blitt veldig seriøst enda? Eller?

 

..Takker for alle tips :wee:

 

:love:

7447714[/snapback]

 

Klær er alltid kjekt å ha, men ikke kjøp noe han ikke går med til vanlig ;P

 

Parfyme er også kjekt :)

Lenke til kommentar
.. Jeg har ingen tips, men spm :p

 

..Hva kan man gi til typen dersom man bare har vært sammen non uker på julaften?

Kan jo ikke være veldig personlig ettersom det ikke har blitt veldig seriøst enda? Eller?

 

..Takker for alle tips :wee:

 

:love:

7447714[/snapback]

Du kan jo kjøpe noe søtt, som feks undertøy eller snop eller noe i den duren

Lenke til kommentar

 

 

Likte denne her :)

 

 

 

 

Kunne tenkt meg å gitt penger til en eller annen organisasjon til resten av slekta

"En gave har blitt gitt i ditt navn til "formål".. Såg det i en Freinds episode engang.. Genialt til resten av slekta..

 

 

Men jeg sliter med det samme problemet. Finner ingenting jeg kan kjøpe til dama mi til jul. Kan jo ikke gi henne dette gavekortet (eller gavekort fra cdon.com/elkjøp). En julegave til dama må jo være personlig.

 

Vanskelig Vanskelig

Endret av emalisti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...