Gå til innhold

Gamespot tester Xbox 360 og PS3

Mus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er rimelig overbevist om at X360 og PS3 holder seg rimelig lik i ytelse i årene som kommer.

Valget av konsoll bør kun være basert på hva man liker av spill, ikke av hype og falsk markedsføring.

7447687[/snapback]

Prøv og fortell det til folkene her inne.. hadde alle tenkt sånn hadde det ikke vært noen "konsoll krig" .. Føler at folk som feks forguder ps3, vil at alle skal kjøpe ps3 og ikke noe annet for di den er best, og vice versa med x360..

Lenke til kommentar
PS3 er istand til rendre mil på mil med detaljerte landskaper og om du har en million blomster kan hver eneste blomst ha en Dolby Digital kanal hver.

6221146[/snapback]

Ahhh... :!:

7445000[/snapback]

Jeg tillater meg selv å sette den kommentaren i signaturen min, den var hysterisk morsom :D

Men On topic. Jeg er enig med gamespot i att på majoriteten av bildene så X360 bedre ut enn PS3, men det kommer nok til å bli bedre med tiden. Men jeg tror heller ikke vi har sett hva X360 kan yte for fullt enda.

Lenke til kommentar
Jeg er rimelig overbevist om at X360 og PS3 holder seg rimelig lik i ytelse i årene som kommer.

Valget av konsoll bør kun være basert på hva man liker av spill, ikke av hype og falsk markedsføring.

7447687[/snapback]

Prøv og fortell det til folkene her inne.. hadde alle tenkt sånn hadde det ikke vært noen "konsoll krig" .. Føler at folk som feks forguder ps3, vil at alle skal kjøpe ps3 og ikke noe annet for di den er best, og vice versa med x360..

7447750[/snapback]

Konsollkrigen har seg et lite og fortjent pusterom etter det jeg har observert de siste dagene. Slik det ser ut i dag er det mulig å føre en diskusjon uten fanboys og fanboyisme. Jeg ville ikke stigmatisert folkene som er her inne på en slik måte slik det ser ut i dag.. :thumbup:

At folk er uenig vil man alltid ha.. Det er jo et diskusjonsforum for svarte.. :D

Lenke til kommentar

7447687[/snapback]

7447750[/snapback]

Konsollkrigen har seg et lite og fortjent pusterom etter det jeg har observert de siste dagene. Slik det ser ut i dag er det mulig å føre en diskusjon uten fanboys og fanboyisme. Jeg ville ikke stigmatisert folkene som er her inne på en slik måte slik det ser ut i dag.. :thumbup:

At folk er uenig vil man alltid ha.. Det er jo et diskusjonsforum for svarte.. :D

7448256[/snapback]

Selvfølgelig, forstår hva du mener! ;) Men er du ikke enig i at det er kjedelig at omtrent nesten alle sånne diskusjoner har sporet av? Men igjen, er enig, forumet har vært ganske rolig i det siste :):D Nok off topic :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...